Po delší době zase další díl, teď jsem dlouho nic nepsala protože je hlavně MS v hokeji a taky mám nějaké povinnosti ve škole, je druhé pololetí takže ty známky chtějí fakt opravit :D není to žádná sláva, také jsem byla včera na tetování takže ten čas teď v poslední době fakt nebyl...
Ale teď už k příběhu..
vlastně první den v Česku byl docela zajímavý a straašně moc jsem si ho užila, slavili jsme sestřenky syna první narozeniny tak to bylo velký, a hlavně pak jsme se ještě na poslední chvilku rozhodli že pojedeme do Telče všichni na výlet jako babička, děda, mamka, ségra, teta, strejda, bratránek, sestřenka, bratránkova manželka, jejich dítě, sestřenky přítel a sestřenky syn..
Narozeniny jsme slavili u tety na zahradě, bylo krásné počasí takže všechno vyšlo podle plánu a bratránkova manželka měla do týdne porodit takže to byl docela mazec, ale naštěstí se všechno zvládlo v klidu a v pohodě! Když bylo něco kolem 4-5 hodiny odpoledne tak jsme se rozhodli že se zajedeme podívat ještě do Telče, tak jsme zase všichni jeli k sobě domů a pak frčeli do Telče a tam jsme se už všichni našli.
Telč je nejlepší v létě protože tam je plno akcí, je tam prostě nádherně, všechno tam večer krásně svítí a tak. Jezdíme tam fakt pravidelně, jelikož babička se tam narodila ale takhle jsme jeli po dlouhé době jako velká rodina! Bylo to super, prošli jsme si zámecký park, šli na večeři a fakt jsme si to moc všichni užili. Domů jsme jeli až kolem 10té večer a děti už pak ke konci byli docela unavený tak už byli takový protivný a podobně.. na ten den jen tak nezapomenu, bylo to boží, nejlepší takové přivítání z Londýna jak pro mě tak pro sestřenku. A to je tak asi nějak všechno z prvního dne v Čechách.. :)
Tak zase příště, mějte se krásně :*
ČTEŠ
My life
ПриключенияMůj život, moje zkušenosti, moje příhody a podobně..všechno podle pravdy! :)