Jak si všichni užíváte prázdniny? :) doufám že na 100% :) konečně klid od školy, relax a pohoda :) a nejlepší doba na festivaly. V sobotu jsme se ségrou, mamkou a jejím kámošem byli na Rock For People ale tentokrát v Plzni, a opět to bylo super! :)
Všechno začínalo tak že bylo úterý 30.6 a byl konec školy, my furt neměli koupený lístky na rfp a ve čtvrtek se uzavíral předprodej, tak hned v úterý jsme to koupili přes internet a vstupenky nám poslali na email, trochu jsem se bála toho že nám to neuznají, protože kupování vstupenek elektronicky s tím žádnou zkušenost nemám a tak jsem se bála. Ale všechno proběhlo v pohodě naštěstí!..sobota se blížila čím dál víc. V pátek jsme si šli ještě sednou na jedno pivo a hned jak jsme se vyspali tak byla sobota, ráno jsem šla ještě do bazénu protože bylo neskutečné teplo! Kolem druhé hodiny jsme se vydali směrem do Plzně kde všechno probíhalo! Teplo v autě bylo nesnesitelné, cesta do Plzně trvala 3 hodiny takže nic moc pohodlného, u Prahy jsme zastavili na přestávku, a to byla ještě cca hodina a třičtvrtě před námi, už jsem tam chtěla být. Konečně když jsme se dostali do Plzně tak jsme nevěděli kde je DEPO, to jsme tam hledali asi 20 minut a když už jsme našli parkoviště u rfp tak nám ten týpek řekl že tam už není místo že musíme zajet na parkoviště k zimnímu stadionu. Tak jsme jeli tam kde bylo plno místě a naštěstí to nebylo ani tak moc daleko jak jsem si myslela. Rovnou jsme se vydali k DEPU ale pak jsme zjistili že jsme šli jiným směrem kde byl východ. Tak jsme se zase vraceli o ulici dál. Po asi 15ti minutách jsme došli k hlavnímu vstupu kde jsem ukázala ten email s těmi vstupenkami, ta slečna co to kontrolovala tak si to nějak projela pak nám dali pásky na ruku. Pak jsme prošli i kontrolou a mohlo to začít! Jelikož jsme tam dojeli kolem půl 6 tak jsme stihli ještě kousek kapely Jeremy?, což bylo docela dobrý, pak jsme si šli koupit pivo do těch božích kelímků. A potom jsme se vrhly na hlavní rfp stage, kde měli vystupovat Movits! na ně jsem se já těšila úplně nejvíc, stáli jsme docela v předu a opravdu byli úplně suprový! Roztančili vás i kdyby jste nechtěli :D. Poté následovali Dead by April, ty nebylo skoro vůbec slyšet protože hudbu měli moc nahlas a tím jak zpívali no spíš řvali to nebylo moc slyšet ale jinak dobrý, potom následovali Guano Apes, ty byli výborný! A hned po Guano Apes byli Bottled in Englad a u nich jsem byla opravdu zklamaná jediná jedna písnička od nich byla dobra a sestře se to vůbec nelíbilo ta radši odešla na vedlejší stage aby si zabrala super místo u pódia kde vystupoval Motorhead a ty sestra úplně žere a těšila se na ně nejvíc, já pak přišla za ní a už tam bylo hrozně moc lidí, když začali hrát všichni lidi se rvali dopředu a já asi po 20 minutách na to už neměla nervy tak jsem odešla, a ještě k tomu Motorhead je nejhlučnější kapela tak to docela dost ve předu řvalo. Já se pak šla projít, podívat se za mamkou protože ty byli někde jinde a potom jsem šla na poslední kapelu na GoMad! & Monster, ty byli taky naprosto super! To je kapela který do sebe míchá rock a electro určitě se na ně podívejte na YT!
Jinak tady vám dávám odkaz na moje video z rfp! :) https://www.youtube.com/watch?v=mCCit46p5Yg
Zatím se mějte krásně a brzy se zase ozvu :)