First day in London home

50 2 0
                                    

Tak už jsem dýl nic nepsala, tak dneska nastal ten čas..

17.7.2014 ve čtvrtek jsem byla doma jen se sestřenky přítelem, Robem a malým, sestřenka šla ráno do práce tak já jsem se ráno vzbudila u ní nahoře ještě jsem jí pozdravila dala mi do postele malýho a šla do práce, já jsem hned po ránu volala se ségrou a mamkou na skype, a malýmu jsem dala ohřát mlíko a ještě jsme leželi v posteli...

Pak jsme šli dolů tam už byl sestřenky přítel tak jsem mu popřála dobré ráno a šla jsem do sprchy, on mi mezi tím připravit snídani což jsem docela koukala doma takovej servis nemám (smích) udělal mi tousty a jelikož je kuchař tak umí vařit naprosto všechno uplně výborně! 

Já se pak ještě připravila trochu se namalovala a hrála si s malým. Pak mi volala sestřenka jestli chci jít do parku jejich park se jmenuje Central park a že by se mnou šel její přítel a já že jo tak jsme šli, ještě cestou do parku jsme se stavili do tesca který mají skoro u baráku, koupili jsme malýmu nějaký ovoce a pokračovali jsme do parku. Ten park je taky opravdu blízko tak jsme asi během 10 minut byli v parku, nějak jsme to prošli a pak si sedli na deku na trávu a malej si hrál, kopali jsme mu míč a hrozně jsme se nasmáli. Bylo to super. Cestou domů jsme se stavili ještě na poštu, a pak jsme pokračovali dál k baráku, sestřenky přítel se chtěl jít ještě ostříhat tak nevěděl jestli má malýho nechat u mě nebo ho má dát svojí mamce, nakonec ho nechal mě na starost, připravil mi pro něj mlíko a vyrazil. Já koukala na MTV a zavolala jsem domů, malej chvilku brečel ale pak usnul, tak to bylo dobrý. Asi o 2 hodiny dýl se malej vzbudil a zas řval tak jsem mu dala mlíko, šla jsem odemknout dveře protože už jsem viděla jak sestřenky přítel jde a řekla jsem mu že malej brečel. Tak on ho přebalil a pak šel hrát xbox a já zase volala domů a malej na mě zase usínal. Kolem 6-7 večer přišel od sestřenky přítele bratranec kterýho jsem viděla po prvé, tak jsme se seznámili a oni šli dozadu na zahradu, já byla na fb a starala se o malýho. 

Většinou kolem 7 už chodí sestřenka domů z práce ale ten den měli nějakou pracovní oslavu kde musela být tak přišla asi až kolem 10 pak už jsem taky byla taková utahaná.Ale jak přišla tak jsme koukali na telku a povídali si co jsme každá celej den dělali a jak jsme se měli.

Pak už jsme šli spát...

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat