K odjezdu jsem byla čím dál tím blíž a blíž..tak jsem si poslední dny v Lodnýně fakt chtěla užít na 100% a taky že jsem si je na 100% užila, bylo to boží, nejlepší a já nevím co všechno..ze soboty na neděli jsem byla doma večer jen s Robem a hlídala jsem malýho takže jsem s ním spala v ložnici a hezky se o něj starala. Všechno bylo tak super, sestřenka s tím svým přišli až někdy kolem 8 ráno (hihi) ale já jsem za celou noc toho nenaspala moc, asi jen 3 hodiny takže to byla celkem sranda no, tak jsem se v 8 přesunala k sobě do pokoje a spala jsem asi do 12 pak jsem byla vzhůru a zase jsem usla a vzbudila jsem se asi 5 ..:D takže absolutně celý den prospanej..pak jsem šla s malým na asi 2 hodinovou procházku do parku, a pamatuji si že nějaký černoch se mě tam na něco ptal ale já mu fakt nerozuměla. Jen co jsem přišla domů tak jsem zavolala na chvilku domů pohrála si s malým a šla ho vykoupat, pak jsem se ho snažila uspat ale nějak se mi to nedařilo.
V pondělí 4.8 jsme se už balili do Čech :( byl to hrozně hektický den, nic se nedařilo, všichni se hádali a prostě byla napjatá situace, byli jsme dokoupit nějaký věci, byli jsme se ještě podívat v East Hamu a něco zařídit. Nic jsme ten den nestíhali tak já už pak s malým šla ven zase klasicky do parku aby si sestřenka mohla v klidu poklidit a tak...pak jak jsem přišla domů tak jsem ho zase vykoupala a hráli jsme si jako vždy, ten poslední den jsem si to užívala asi nejvíc no..museli jsme jít všichni spát brzo protože jsme kolem pul 4 ráno vstávali..
Den odletu bude v příštím díle .. :P
ČTEŠ
My life
PertualanganMůj život, moje zkušenosti, moje příhody a podobně..všechno podle pravdy! :)