Camden Town Tate Modern

36 2 0
                                    

Už jsem dlouho nic nepsala tak dneska po dlouhé době..

Po pár dnech jsme šli na Camden, bylo to tam super! Nejlepší to bylo akorát ten den pršelo tak jsme tam šli asi o 2 dny dýl zase a to už bylo krásné počasí, tak jsme si to všechno prošli a něco málo pokoupili, achjo..chybí mi ty dny tam. Je to něco neuvěřitelně božího být tam! Camden je takový punkový městečko, je to vlastně taková známá oblast s trhy, bary, hudebnímy
kluby a je tam plno různých stylů. Je to prostě kjůůů (hah). Jsou tam i různé rockové hospody a podobně..

Pak jsme o pár dnů dýl šli ještě do Tate Modern je to galerie nebo takový muzeum tak něco..:D tam jsem se hrozně těšila šel s náma i ten jejich spolubydlící Robík, byla tam zrovna výstava Kazmir Malevich a Henri Matisse. Bylo to úžasné, takové obrazy a takové zvláštní ornamenty nic takového jsem v životě neviděla! Koukala jsem na to jako blázen ! Úplně na hoře když jsme vyšli tak tam byl náádhernej balkón s výhledem na Katedrálu sv. Paula. Tak hrozně amazing! Jak jsme to tam pak celé procházeli tak jsme ještě narazili na divadlo Globe což je vlastně divadlo spjaté s osobou Williama Shakespeara. Divadlo má vlastně jenom část střechy a je to také naprosto úžasné! V Londýně se dají vidět jen úžasné věci!! Je tam plno zajímavostí co stojí za to vidět, některé se někomu budou líbit více a někomu zase méně, to záleží na každém z nás. Mě se třeba v Londýně líbí úplně všechno, ale zase v Londýně je celkem těžký život...jak pro koho no. Mě se to tam zdá v některých věcech lepší než v Čechách...

Bye byee zase příště :D...

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat