My first tattoo!

25 2 0
                                    

Tenhle příběh bude trošku o něčem jiném, než jinak píšu. Alee, no však uvidíte sami.. :)

Takžee, o tetování jsem přemýšlela už delší dobu, ale až v létě jsem začala přemýšlet o tom co bych si mohla dát a na jaký místo...v prosinci když jsem byla po operaci kolene už doma tak jsem to teprve řekla mamce, že bych si chtěla nechat dát tetování, a ona jakože jo klidně...no a tak v lednu jsem jí říkala ať tam zajdeme a pořešíme to. Nic takovýho se v lednu nestalo, měla jsem ve škole na nic známky tak možná tam nechtěla jít i kvůli tomu, postupně jsem se začala ve škole zlepšovat a zlepšovat.. někdy ke konci dubna jsme tam s mamkou zašly, ale aspoň jsem měla čas na promyšlení co si mám dát...chtěla jsem prvně na zápěstí nekonečno snů..ale teď jsem ráda že jsem to neudělala. Budete tady mít fotku co jsem si nakonec dala. Řešili jsme to tam s tou paní hrozně dlouho, a objednala mě až na 5. května, protože neměli vůbec volno a tak..mamka mi řekla že pokut se ve škole zhorším tak že mi to je schopná zrušit (stejně by to neudělala) :D..

Čím víc se blížil květen, tím víc jsem se těšila a vůbec jsem neměla nervy, což mi přišlo vážně divný. Přišel den 5. května..a já ve 14:00 měla být v tetovacím studiu, přišla jsem tam asi o 5 minut dýl, šla tam se mnou mamka ale pak zase hned odjela. Mezi tím jsem se přezula a šla za tím borcem co mě tetoval. Omyl mi levý zápěstí nějakou desinfekcí či co, a pak tam obtiskl ten návrh na moje tetování, potom jsem si sedla do křesla a položila si ruka na takovou opěrku nebo co to bylo (hah). Začal tetovat a po 5 minutách se mě zeptal jestli to bolí a vážně to nebolelo, po celou tu dobu si se mnou povídal a já sledovat nejvíc mega dobrý film co mu tam běžel na telce. Po necelý hodině to bylo hotový a je to prostě nejvíc libový. Zabalil mi to do fólie, a ještě z toho tekla krev ale jinak v klidu..pak pro mě přijela mamka a hrozně se to všem líbí a všichni mi to chválí. V úterý 26. května to budou 3 týdny a asi ve středu půjdu na kontrolu a na opravu. Aby to bylo úplně TOP, i když už teď je to nejvíc TOP.

Trošku jsem se rozepsala tak sorry :D zatím se mějte a čusíííček :*

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat