Friday 1.8.2014

56 2 0
                                    

Můj pobyt v Lonýdně se pomalu chýlil ke konci, a tak byl pátek 1.8 ..deštivý den, tak jsme si řekli že pojedeme na nákupy do Westfieldu , trochu jsme se rozšoupli..Westfield je fakt obrovský obchodní dům, šli jsme to TopShopu, Primarku (kde jsme strávili nejvíc času) potom třeba do Alda, H&M atd, atd...
V Primarku jsme si toho nakoupili asi nejvíc, strávili jsme tam asi 5-6 hodin, a jelikož jsme měli chvátat domů protože přijeli úplně všichni na takový rozlučkový večírek..ale samozřejmě jsme to nestíhali a když jsme přijeli domů tak už tam všichni byli a čekali jenom na nás.
My jsme totiž ještě po cestě museli jet na nákup pro nějaký víno a tak...
Jak jsme vešli už domů do dveří tak nás všichni vítali, i malinkej pejsek (hah).
Ten večer jsme pili, slavili, tančili, hráli jsme xbox a tak..bylo to fajn kolem 1 hodiny rano nebo tak nějak už jeli všichni domů..tak to byla super rozlučka pro mě, jelikož už hned v úterý 5.8 jsem letěla zpět do Čech a fakt jak se to blížilo tak se mi domů vůbec nechtělo.
Taková skvěla atmosféra ten večer..jak odjeli všichni domů tak jsme akorát tak poklidili, sestřenka šla uspávat malýho a ja dole umývala nádobí..potom jsem si dala sprchu a šla jsem tentokrát zase spát k sestřence, jeji přítel dole ješte pařil xbox..
Hned po tom co jsme šli spát tak jsme hned ale hned usli pač jsme byli vážně utahaný..jak po těch nákupech tak i po tom večírku, jinak koupili jsme si krásný oblečení já musela koupit i něco každýmu domů, takže to byli myslím 4 ty velké tašky z Primarku..
Byl to fajn a užitý den! ❤️❤️
Pokračování příště:)))

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat