Next days

43 2 0
                                    

Další den v pátek jsme byli všichni až na sestřenky přítele doma odpoledne jsme jeli na velký nákup do Asdy nakoupit věci na další den protože jsme v sobotu jeli k moři jakože uplně celá rodina měli jsme objednaný autobus aby se tam všichni vešli. Tak jsme pak chystali už jen jídlo a pimms, nejlepší hrozně jsem se na sobotu těšila ale byla jsem nervozní jelikož jsem tam znala jen pár lidí, takže jsme se zase všichni museli seznamovat a tak. No a v pátek jsme šli spát hrozně pozdě jak jsme to dovařili a všechno připravili tak tuším, že sestřenka jela ještě kolem 12 pro přítele do práce a tak já sedla na chvilku k noťasu a zavolala kámošovi a oni přijeli kolem 1 tak až tak kolem 2 jsme šli spát. Další den v tu sobotu jsme vstávali brzo a zrovna ráno nebylo moc super počasí ale i tak jsme si vzali s sebou plavky, na Margate Beach jsme jeli asi 2 hodiny takže dlouhá cesta, plno černochů ale docela ráj (háh), po chvilce co jsme tam byli tak se udělalo i hezky a svítilo sluníčko a moře bylo teplý tak jsme se dokonce i vykoupali bylo to boží !! Prošli jsme si se sestřenkou městečko, šli se kouknout do galerie a tak..a k večeru jsme jeli zpátky domů. Už jsem byla celkem unavená, ale cestou zpět se nám něco stalo...

Z ničeho nic jsme přestali jet nějak se nám jaksi rozbil autobus (smích) čekali jsme tam a posílali nám jiný naštěstí to už bylo v půlce cesty tak to nebylo tak hrozný, tak jsme si počkali venku no. Ale až kolem 9-10 jsme se dostali domů a pak všechno vybalit, dát sprchu a jít spát, no byl to ale fajn den, poznat nový lidi je super! Všichni jsou tak hrozně milý a hodný, to se tady v Čechách ani nevidí. Další den v neděli jsme byly doma úplně všichni i sestřenky přítel tak to byl uplně v pohodě den, šli jsme do East Hamu do městečka to je asi tak 10-15 minut od baráku, šli jsme se podívat k metru, pak jsme šli do obchodu a cestou jsme si koupili večeři a šli jsme domů. Večer jsme se v klidu koukali na televizi, já si četla knížku a udělali si takovej fajn večer.

Příště pokračování...

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat