Po příletu do Čech jsem nebyla moc ráda, jelikož jsem chtěla zpět, chtěla jsem hned zas odletět a zůstat tam! Ale...
Někdy v půlce řijna nám ve škole rozdávali nějaký papíry a na tom..že se v listopadu pojede do Londýna se školou, autobusem. Řeknu vám po pravdě nechtělo se mi tam autobusem, je to nepohodlný a prostě strašný..jenže na jednu stranu byl to Londýn a chtěla jsem tam, tuším že ten celý zájezd stál kolem 7000 a ubytování bylo v rodinách takže jsem si říkala že by to mohlo být dobrý a že by to byl vlastně můj první výlet někam se školou pač já nikdy na žádným výletě od 6.třídy nebyla furt mi něco bylo, měla jsem sádru, byla jsem v nemocnici a podobně..tak jsem si říkala že by to mohlo být fakt super zakončení 9té třídy v Londýně a poslední výlet. Jelo se tam někdy začátkem listopadu takže fajn..ale jak to přemluvit u mamky toť otázka, tohle bylo to nejtěžší.
Když jsem domů přišla ze školy s tím papírem ohledně Londýna tak jsem začala hned prosit mamku ať mě pustí, ať mi to zaplatí a bla, bla, bla..
Prosila jsem asi týden a pak už teda jako že jo jo jo že pojedu tak jsem byla šťastná. A druhej den se něco stalo (nevím co) ale napsala mi sms že do toho Londýna nepojedu že jsem tam byla v září a tak. A já s brekem ve škole, tak se všichni ptali co se stalo a tak, no znáte to. Tak hned jak jsem přišla domů začala jsem znova prosit a prosila jsem do tý doby než řekla JO, po pár hodinách přemlouvání řekla že teda jo a že to mám jako dárek k narozeninám. Teď jak to tady píšu tak mi tečou slzy nevím proč asi moc vzpomínek na základní školu nebo tak.
ČTEŠ
My life
ПриключенияMůj život, moje zkušenosti, moje příhody a podobně..všechno podle pravdy! :)