Last days in school

17 1 0
                                    

Čtěte pozorně.. :)

Poslední dny ve škole jsou vždycky ty nejlepší to nic nedělání, koukání na filmy, nuda, hry, zoo, kino a podobně.. u nás ve škole bylo i rozloučení se školním rokem a to bylo super. Naše škola končí až v úterý 30.6 ale někdo i třeba dneska 24.6, je to různé a záleží na jaké škole jste...

Po pravdě..mi to vlastně ani nevadí že končíme až v úterý, protože teď budou 2 měsíce prázdniny a jelikož jsem v prváku a prošla jsem, tak druhák je vždycky nejtěžší. O prázdninách stejně na dovolenou nejedu ale bude tam plno krásných dnů, festivaly, svatba, zábavy, výlety a tak..jinak doufám že jste prošli i vy, kteří to čtete ! Já se prvně opravdu bála že prvák nedám, byl to boj, bylo to těžký, nový předměty, nový učitelé a taky nový lidi..na všechno si každý zvykal..ty který střední škola teprve čeká tak přeji hodně štěstí a nebojte se prvního dnu, je to opravdu v pohodě. Vždycky v té třídě potkáte úplného debila ale taky někoho na koho si rychle zvyknete a oblíbíte si ho, bude vám pomáhat a vyslechne vás, vždycky někdo takový tam je..

Ale jelikož u nás ve třídě je jen 5 kluků a je nás ve třídě myslím 26, tak je to docela boj..hádky mezi holkami docela vládnou ale zase jak mezi kterýma no. Je to různý, ale já tu třídu mám i docela ráda, máme dobrý učitelé se kterýma je v hodinách sranda a kdykoliv někdo něco potřebuje tak se stačí poradit s učitelem, jsou vstřícný a dá se s nimi na všem domluvit.

No tak prázdniny se nám pomalu a jistě blíží, někdo už je má teď...tak vám přeji krásně užité prázdniny, plno zábavy, srandy a krásných zážitků.

Brzy se vám zase ozvu, zatím se mějte :)))

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat