First flight to London

49 4 0
                                    

Fajn, faajn...první můj let byl samzřejmě do Londýna za mojí sestřenkou .. tuším že to bylo 11.9.2013 a nejvíc jsem se bála jelikož ten den roku 2001 byl teroristický útok ve Spojených státech amerických, ale nějak jsem to radši neřešila a zbytečně se nestresovala. Letěla jsem s mamkou a tetou, letěli jsme někdy večer a z Brna takže všechno bylo krásně osvětlený bylo to nejkrásnější. Nic krásnějšího jsem zatím neviděla a na to že jsem seděla u okna tak to bylo ještě krásnější prostě úžasný! Viděla jsem vlastně po prvý sestřenky syna, narodil se 6.8.2013 takže mu byl měsic no, byl ták úžasnej sice furt řval ale to každý díte (hah) je to miláček. Sestřenky přítele sestra nás pozvala na přivítací oslavu a první setkání s nima, bylo to super, jeho sestra má 3 děti 2 kluky a 1 holku, kluci hrajou už od mala fotbal a holka dělá roztleskávačku a je v tom fakt dobrá! Sice jsem tam byla jen do 16.9 moc krátka doba, ale na začátek to stačilo. Ani si nedokážete představit jak jsem byla strašně moc šťastná! Byla to euforie. Hrozně špatně se mi pak odlétalo domů, na letíšti v Londýně v Lutonu jsem se rozbrečela a brečela jsem celej let domů a ještě pak v autě. Ale ráda na to vzpomínáme prostě první let byl legendární, ale nikdy by mě nenapadlo to co se stalo o 2 měsíce později...

Pokračování v příštím díle!!

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat