Third trip to London!

61 2 0
                                    

Moje třetí cesta do Londýna..asi 2 týdny před tím jsem se už nemohla dočkat až přijede mamka z Itálie a mě hned den po tom co přijede povezou s přítelem na letiště do Prahy!

Měla jsem celkem strach protože všichni říkají že v Praze je mnohem větší letiště než v Brně, a tak jsem se bála aby jsem tam našla vůbec "moje" letadlo (hah). Letěla jsem někdy kolem 9 večer tuším a z terminálu1. Tak to bylo celkem v klidu, přijeli jsme tam asi hodinu možná dvě hodiny předem, pak jsem se šla odbavit a už jsem jen čekala, mamka tam byla celou dobu se mnou.

Když byla asi pul hodina před odletem tak jsem šla na kontrolu přes policajty a pak už rovnou cestou k letadlu kde už mamka nemohla. Šla jsou rovnou k gateB5. Málem jsem to nestihla (haha). Hned jak jsem tam došla tak mě zkontrolovali a byl rovnou nástup do letadla.

Seděla sem vedle nějaký češky, a tak to bylo v pohodě protože mi i pomohla v Lodnýně na Stanstedu se dostat nějak ven:D let byl klidnej a pohodovej,hlavně nebyl ani zas tak dlouhej.

Když jsme přiletěli už na Stansted což byla někdy kolem 11 večer nebo tak nějak, tak jsem zase prošla kontrolou a šla si pro kufr, pak jsem už vyšla k východu, kde jsem chvilku čekala a ve dveřích jsem pak už viděla sestřenku s jejím přítelem.Obejmuli jsme se a šli jsme k autu. Její přítel mi vzal kufr abych se s tím nemusela tahat, celou cestu jsme si povídali a já ještě napsala mamce že už jsem se sestřenkou aby neměla strach. Ještě jsme se cestou domů stavili za sestřenky přítele mamkou protože hlídala jejich syna, na toho jsem se nejvíc těšila!

Pak jsme se kolem 12 dostali domů a jejich spolubydlící a kamarád Robert objednal večeři tak jsme se najedli a já se konečně po dlouhý cestě dostala na net abych mohla všem odepsat a podobně, šla jsem si nahoru vybalit věci do skříně a "zabydlela se". Pak jsme šli uspávat malýho ale nějak nechtěl spát tak šel ještě dolů a dělal uplný kraviny a já se sestřenky přítelem jsme hráli FIFU na xboxu. Byla sranda a já zrovna ten večer spala se sestřenkou nahoře tak jsme tak kolem 1 ráno šli spát. Protože sestřenka šla druhý den do práce tak jsem tam byla jen s její přítelem, Robertem a s malým.

Pokračování příště!

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat