Tenhle příběh se sem absolutně nehodí, neměl by tady co dělat ale napsat to musím. Nebo musím spíš chci. Nějaká ta zkušenost do života..
Jedna moje a Simči (best frenďák) kamarádka si založila fejk profil na facebooku, já a ani Simča jsme nevěděli že to zajde takhle daleko, ale my tu "kámošku" měli krýt založila si to kvůli jedný holce. Jenže došlo to tam, kdo nikdo nechtěl a jeden kluk se do ní zamiloval..psal jí jak je úžasná atd. Dneska takže 24.2.2015 spolu měli jít ven, samozřejmě že ona tam nepřišla a nic. Ten kluk tam čekal s klukama, měli podezření že je to fejk ale ta "kámoška" to pořád zapírala a my jí v tom podporovali, píšu tu kámošku v uvozovkách protože jsme na ní obě naštvaný a mrzí nás to. My s tou holkou v tu chvilku byli, ale po chvilce jsme jí úplně dořvaly a ona odjela domů, a my se Simčou zůstali venku samy. Okej tím líp, zavolali jsme našemu spolužákovi páč ten toho kluka zná a je s ním na intru, a tak jsme mu všechno řekli jak to bylo a že naše "kámoška" si založila fejk profil a my jí kryli. A on že teda jo že ten co se zamiloval je z toho celkem v háji ale že mu to zkusí vysvětlit. Naštěstí to dopadlo dobře, my se Simčou jsme se všem omluvili že jsme tu holku kryli a všichni to pochopili v dobrým. Ale řeknu vám byl to celkem boj, takový nervy že to všichni svedou na nás a podobně. Teď jen za to může ta blbá holka. Vymklo se jí to z rukou no, ze srandy se stal smutek. Ale všechno u mě a u Simči už je OK aspoň teda jakž takž.
A ponaučení..? Nikdy nezakládejte fejk profily na sociálních sítích, nebo nikdy nikoho nekrýte. Stojí to za nic a pak z toho nemáte dobrej pocit. Vždycky říkejte radši pravdu, i když je třeba krutá ale je to upřímnost a toho si každej cení!