A nagy nap {Taeten}

134 8 10
                                    

Ten izgalma nem volt annyira lángoló a nap folyamán, mint azt először gondolta volna – bár elnézve, párja idegeskedett helyette is. A szobában, ahol együtt készülődtek, csend uralkodott, bár kintről folyamatos nyüzsgés szűrődött be. A thai nem mert megszólalni, Taeyong pedig nem volt képes rá; kezei annyira remegtek, hogy ingjének gombjait sem volt képes a helyükre bújtatni. A kisebb könnyedén ejtette hófehér öltönyét a szék háttámlájára, majd párjához lépve hessegette el annak kezeit onnan és oldotta meg ő a problémát, amire a másik nem volt képes bő negyedóra alatt.

- Tudod, ha ennyire feszélyez, hogy hozzám kell jönnöd, még visszamondhatod – engedett meg magának Chittaphon egy félmosolyt, ahogy dolga végeztével a magasabb mellkasára fektette két tenyerét. Érezte a heves szívdobbanásokat, de furcsa módon ez mind csak még nagyobb nyugalmat kölcsönzött a számára.

- A franc ne akarna elvenni téged – háborodott fel azonnal az idős, viszont vonásai ismét nagyon hamar aggodalmassá váltak – Mi van, ha elrontom? Ha nem leszek olyan jó férjed, mint te nekem? Te, hogy a fenébe nem vagy ideges? Ez életünk egyik legnagyobb napja, te pedig olyan nyugodt vagy, mintha mindennapos lenne a házasságunk! Bár igaz, neked nincs mitől tartanod, tökéletes vagy, nem volnál képes elrontani semmit, nem úgy, mint én – harapott alsóajkába fájdalmasan erősen, amit már meg sem érzett. Ten oldalra billentett fejjel, csendben hallgatta párjának kirohanását, így hagyva időt neki, hogy mindent kiadhasson magából. Eközben igaz, nyugtató szándékkal járatni kezdte kezeit, de Taeyong meg sem érezte a simogatást. Nem mozdult el kedvese mellől, de egyhelyben újrakezdte a toporgást. A fiatalabb megmosolyogta ezt a viselkedést, nagyon édesnek találta így, bár azért elhatározta magát a megnyugtatása mellett.

- Elsősorban, azért vagyok ilyen nyugodt, mert idegeskedsz te helyettem, nekem már nem jutott belőle, elloptad tőlem, akárcsak a szívemet – simított félre egy fekete tincset a magasabb homlokából, lágy mosollyal az ajkain – Másodsorban, nem fogsz elrontani semmit. Ismerlek, Yongie és teljes szívemből szeretlek. Ugyanolyan csodálatos férj leszel, mint a párom vagy és ebben biztos vagyok, nem véletlenül mondtam igent, amikor megkérdted a kezemet – beszélt a lehető leglágyabb hangon. Ez hatásosnak bizonyult, mivel az idősebb vonásai kisimultak és tekintete is valamivel tisztább lett. Szíve továbbra is egy elég heves tempót diktált, viszont legalább az elméjében tomboló vihar elcsendesedett.

- Oké, kezd ijesztő lenni, hogy mennyire jó hatással vagy rám – nevetett fel Taeyong, miközben egy ölelésbe vonta az alacsonyabbat. Szorosan ölelték egymást, töltötték a másikat, felkészültek arra, ami a következő órákban fog rájuk várni, majd az utána érkező évekre. Mióta csak ismerték egymást, elválaszthatatlanok voltak, legjobb barátok, szerelmesek. Az esküvő nem fogja befolyásolni a kapcsolatukat, csak még inkább elmélyíti azt.

- Ugyan, csak tudom, hogy mit kell mondanom ahhoz, hogy lecsillapodj – kuncogott a kisebb, majd kibontakozva vette a kezébe fehér öltönyét és bújt bele, miközben tekintetével végig követte, amint Taeyong is így tesz a maga, fekete darabjával – Ne idegeskedd túl, most csak megtesszük mások előtt is azt az esküt, amit már letettünk egymásnak – mosolygott még rá utoljára biztatóan. Keze után nyúlt, ujjaikat összekulcsolva hagyták el a szobát és egymás mellett lépdelve mentek le az emeletről.

A kellemes, lágy dallam abban a pillanatban csendült fel, ahogy lábaik elhagyták az utolsó lépcsőfokot is. Az egész szertartás annyira különleges és gyönyörű volt, mint ahogy azt ők is elképzelték – sőt, talán még annál is szebb. Végig egymás szemébe néztek, nem is igazán érzékelték a nagy tömeget, ami körül vette őket. Az esküjük hivatalossá vált, még magabiztosabban jelenthették ki azt, hogy soha nem is fogják megtörni azt. Abban a világban, ahol éltek, amit teremtettek maguknak csak ez számított. Vigyáztak egymásra, törődtek a másikkal és mindennél több szeretet bújt meg bennük – ezt pedig akkor már mások számára is képesek voltak bizonyítani.



Nagyon nagyon boldogságos születésnapot drága -sungoesdown ! Remélem legalább egy kicsivel boldogabbá tehettem már ezzel a kis oneshottal a szülinapodat és elnyeri a tetszésedet♥♥♥♥

One ShotsWhere stories live. Discover now