Szívem választottja!
Sajnálom, hogy minden szó s jel nélkül hagylak el de hívatásom oly sürgős volt. Hazánkban háború dúl melyből keservesen menekültünk búvóhely után kutatva. Édesanyám felkért téged, hogy életed árán is véd meg épségem most mégis tudtod nélkül kell itt hagyjalak. Nem ő vágyott arra, hogy egyedül kelljek útra, sőt kiemelte, ne mozduljak mellőled ha csak élettelenül nem fekszel a porban. Egyedül kellett elinduljak mert ha veled teszem szívem remeg a félelemtől. Nem szívem vágya, hogy miattam essék bajod. Az én szívem már abba belesajdul ha csak erre gondolok.
Ó, drága és egyetlen Kris! Apám elesett eme szörnyű csatában. Édesanyámat nem hagyhatom egyedül ilyen tragikus történésben. Hiába tiltja meg nekem bárki is én visszatérek hőn szeretet hazámba, családomhoz. Szíved ne fájjon hiányom miatt még akkor sem ha soha nem fogjuk viszont látni. Erre kérlek hát mivel az én szívem nem képes erre. Gondolataim minden egyes képkockájában a közösen eltöltött idők játszódnak le és ez fájdalommal tölt el. Utánam jönni nem tudsz, túl veszélyes. Ne vállalj kockázatot szerelmünk érdekében, életed fontosabb még ennél is. Szemed ne nedvesedjenek könnyektől ha halálhírt kapsz felőlem hisz engem nem érdemes siratni.
Köszönöm, hogy megmutattad milyen is szeretni, s szeretve lenni. Hálám örökké üldözni fog még ha nem is tudom kimutatni. Lehet azt írtam nem fogjuk viszont látni egymást az én szívem mégis reménnyel teli. Hazánk most új világba lép de lehet így lesz a jobb. Ha tehetem felkereslek és visszaadom mindazt amit te tettél személyemért. Vegyél el egy gyönyörű nőt s alapítsatok egy még gyönyörűbb családot. Kívánom ne essen több bántódásod, s boldogan tudd leélni hátra lévő életed.
Örök szeretőd: Lay
Picur026 nem tudom ilyenre gondoltál-e de ha nem remélem azért tetszik 😅 és sajnálom, hogy ilyen sokáig kellett/kell várni><