Apokalipszis {Jinyeom}

293 25 5
                                    

A levegőt visszafojtva simultunk neki a falnak, hogy minél jobban elnyeljen a sötétség. Yugyeom a sírás határán állt de tudta ha szabadjára engedi az érzelmeit nekünk végünk. Erősen szorítottam rá tenyeremet a szájára mikor megláttam, hogy közeledik felénk Egy génmódosított. Kékre színeződött bőre lustán vált le arcáról ezzel olyan érzést keltett az emberben mintha az arcáról lekarmolták volna a bőrt. Állkapcsa eltört ami lomha léptei közben lassan himbálózott a bőrén. Szemei szürke minden árnyalatában pompázott, ez bizonyította, hogy vak. Egy mutáns még képesek lennék kicselezni de biztos mire végeznénk vele jönne helyette több száz másik. Meredt tekintettel figyeltem ahogy egyre közelebb ér hozzánk esélyt sem adva a menekülésre. Yugyeom előre lépet egyet majd a földről felemelt egy vastagabb botot. Ujjai görcsösen szorultak a fegyverre, de egy pillanatra sem tántorodott meg. Amikor elég közel kerültek egymáshoz a magas fiú teljes erejéből rácsapott ellenfele fejére ezzel lerepítve az helyéről. Mély lélegzetet vettem amikor egy puffanás jelezte, egy ideig elmúlt a veszély. Yugyeom egész testében remegett és meredten nézett le a hullára. Odaszaladtam hozzá és erősen magamhoz szorítottam reszketeg testét.
- Jól van, nincs semmi baj. Gyere menjünk be mielőtt még többen jönnének. - hazugság volt minden egyes szavam de meg kellett nyugtatnom valahogy. Szorosan egymás mellett maradva mentünk be a panel épületbe és kerestünk egy szobát amiben csak mi ketten lehetünk. Az ajtót a biztonság kedvéért még egy kisebb szekrénnyel eltorlaszoltam majd beljebb mentem én is.
- Megöltem. - hangját alig lehetett hallani mégis tisztán értettem mit mond. Egy ágyon ült, térdeit felhúzta és rátámasztotta a fejét. Vöröses hajába egy kis vér tapadt így helyenként egy sötétebb árnyalatban virított. Ahogy leültem mellé rögtön hozzám bújt mintha én egy menedék lennék. Tudtam, hogy nagyon megviseli ez az egész de muszáj küzdenünk a túl élésért. Ha ő meghalna önként vetném magam egy zombi csoportba. Nem akartam, hogy szenvedjen de túl önző voltam ahhoz, hogy engedjek a végnek. Bízok benne ha együtt maradunk túl élhetjük a világ végét és legyőzhetjük az összes mutánst aki csak ránk támad.

Nahát drága noname__52 itt lenne a beígért Jinyeom. Tudom Jinyoung-nak a nevét nem említettem de remélem azért oda tudtad képzelni😅😄
Tudom nem vagyok olyan jó még ebben a műfajban de próbáltam minél jobban átadni ezt az egészet és ha hiszitek ha nem én igazából nem is szeretem a zombis dolgokat. Remélem nem lett olyan gyenge mint amilyenek érzem.

One ShotsWhere stories live. Discover now