A depresszió vaskarmai mélyen hatolnak egyre mélyebben belém, szép lassan leránt egy sötét lyukba ahol csak kiüresdve lebegek, gondolatok százaival. Mióta elmentél nem érzem magam egésznek, mintha a lényem egy nagy része elveszett volna veled együtt. Esténként, mikor visszagondolok egy emlékre veled kapcsolatban boldognak érzem magam aztán ismét visszatét a bánat, sokkal erőteljesebben, mint előtte. Miért gondolja mindenki azt, hogy nekem segíthett valami. Rajtam csak az segítene ha visszatérnél hozzám és újra átölelhetnélek. Ha újra láthatnám a mosolyod, egyetlen gyógyszer számomra te vagy de nem vagy itt.
Elhagytál.
Nem, ez nem igaz. Te nem ezt akartad. Csak úgy megtörtént. Soha nem tetted volna szándékosan, ugye? Te szerettél engem. Még mindig szeretsz. Sokszor őrültnek néznek az emberek miattad. Nem is miattad, inkább amiatt, amit teszek. Viszont azokat te okozod. Ők nem tudhatják mi történt. Ők nem tudják, hogy eltűntél. Nem tudhatják, hogy kiléptél az életemből.
Meghaltál.
És én is veled haltam. Senki még csak nem is sejti, hogy utánad akarok menni. Nem, nem és nem. Sokan jönnek oda hozzám mikor a nevedet ordítva sírok az utcán de nem tudnak semmit. Szeretnének többet tudni. Kíváncsiak. Mindenki azt mondja, segíteni szeretne viszont én nem mondom el mi a baj. Folyamatosan csak a nevedet ismételem újra és újra. Nem tudnának segíteni, nem tudnak visszahozni. Hiszen te halott vagy. Megbocsájtanád nekem ha utánad mennék? Boldog lennél ha követnélek? Mosollyal fogadnál? Azt mondtad örökké együtt leszünk te mégis itt hagytál. Mérges vagyok rád. Szeretnélek gyűlölni. Az örületbe kergettél. Elzártak mindenkitől.
Miattad.
Minden a te hibád. Ha aznap nem mész el itthonról még mindig itt lennél mellettem. Minden a legnagyobb rendben lenne. Nem tömnének belém fehér tablettákat. Nem kellene órákat töltenem egy idegennel összezárva aki folyton csak írogat a füzetébe. Az emberek nem súgnának össze a hátam mögött. Boldog lehetnék. Egésznek érezhetném magamat.
Követlek.
Mutasd meg nekem az útvonalat és utánad megyek. Együtt minden rendbe hozzunk. Nem ezt mondtad mindig? Leküzdjük a legnagyobb problémákat is csak ketten kellünk hozzá? Hol vagy most? Mutasd meg. Szeretlek. Mond meg hol vagy. Áruld el, hogy végre elmúljon ez a szörnyű érzés, ami emészt mióta a kocsi alá kerültél. Csak szeretnék újra veled lenni. Kérlek tedd meg ezt értem. Ha igazán szeretsz segítesz. Miért nem teszel semmit? Miért nem akar senki segíteni? Egyedül kell megoldanom.
Ne aggódj, hamarosan ott leszek veled.
Itt nincs konkrét páros így rátok bízom kit/kiket képzeltek hozzá, én személy szerint Markhyuck-kal raktároztam el magamban, de kinek mi.