0.5

19.5K 1.7K 756
                                    

-Taehyung-

"Anne beni anlamıyorsun bak bu çocuk çizgi filmi zaten lütfen izin ver ya nolur! " Annemin paçalarına yapıştığımda kadına illallah gelip sirkelendi.

"Oğlum bu pembe saçlı dili dışarıda olan adamı hiç gözüm tutmadı izleyemezsin."
Yuri'yi* kastederek konuştuğunda bıyık altından güldüm.

"Tamam o zaman kardeşimle birlikte izleyelim hem o kötü bir şey olursa sana söyler? " Annem bir süre tereddütte kalsa da kafasını onaylar şekilde sallamış ve üst kattan Jia'yı çağırmıştı. Ergenliğinin zirvelerinde olan kardeşim zahmet edip oflayarak odasından çıkmış ve bize 'ne var? ' anlamında kafasını sallamıştı.

"Jia gel kızım abinle çizgi film izleyeceksiniz. " Jia gözlerini devirip telefonda konuştuğu arkadaşına veda ederek yanımıza geldi. Her ne kadar agresif olsa da benimle bir şeyler yapmayı sevdiğini biliyordum. Uzun zamandır bırakın birbirimizle vakit geçirmeyi, konuşmaya bile fırsat bulamıyorduk.

Kocaman gülümseyip annemden bilgisayarımı aldığım gibi Jia'yı da kolundan tutarak odama sürüklemiştim.

"Ne oluyor ya! " Kolunu çıkarırcasına çekiştirerek odama girdiğimizde şeytani bir kahkaha patlatmış ve yatağıma atlamıştım.

"Şimdi biricik abin anime izleyecek ve sen de yerde oyuncaklarınla oynayacaksın. " Yıllar önce kullandığım taktiği tekrar kullanmaya çalıştığımda ters tepmişti. Galiba oyuncaklarla oynama zamanı geçmişti.

"Abi 15 yaşındayım. Hem hangi anime, ben de severim anime birlikte izleyelim!" Ecel terleri alnımdan pıt pıt dökülürken kafamı anında iki yana sallamıştım. Jia da surat asıp dudak bükmüş ve yere oturmak yerine yatağıma atlayarak gözlerini kapatmıştı.

"İyi o zaman ben uyuyorum sesini çok açma. " Dediğinde 'istesem de açamam' diyemedim.

Onun bana arkasını döndüğüne emin olduğumda oynatma tuşuna basmıştım. Ancak bilgisayarın %100 olan sesini hesaba katamayınca bir anda odada bomba gibi patlayan son ses Yarichin B Club introsuyla Jia anında dibimde bitmişti.

"Hassiktir oradan, ciddi misin sen?! " Bilgisayarın ekranını kapatmaya çalıştığımda Jia ile kavgaya tutuşmuş birbirimize tekme atmaya başlamıştık.

"Aç şu ekranı birlikte izleyelim be AH-! " ağzıma soktuğu ayağını ısırdığımda silahla vurmuş gibi bağırmış ve evde derin bir sessizlik oluşmasını sağlamıştı. İkimiz de öylece durup annemin terlik seslerinin odama yaklaşmasını dinlemiştik. Ardından iyice yakınlara geldiğinde anında toparlanıp sekmeyi kapatmıştık. Deli gibi yanaklarım yanıyordu, Jia'ya baktığımda halinden gayet memnun olduğunu ve bana imalı imalı baktığını görmüştüm.

Annem odaya terliğinden birini çıkararak girdiğinde ikimiz de boyun eğip öylece anneme bakıyorduk.

"Ne yapıyorsunuz siz yine? Evi başımıza mı yıkacaksınız ne bu gürültü! " Birkaç dakika daha bize bağırdıktan sonra içeri gittiğinde Jia kahkaha atıp bilgisayarı elimden almıştı.

"Vay be demek gizli gizli yaoi okuyordun! Bilseydim seninle birlikte izlerdim tüm yaoilerimi. " Hala utandığım için sessiz kalmış ve o kapattığım sekmeyi açarken gözlerimi tavanda gezdirmiştim.

Biz birbirimizden gizli yüzlerce kez izlediğimiz animeyi birlikte sanki ilk kez izliyor gibi heyecanla izlerken zil çalmıştı.

İkimiz de gizli saklı izlediğimiz şey yüzünden yakalanmaktan korkup yerimizde sıçradık. Aklımdan tamamen çıkan kişiyle gözlerim kocaman olduğunda hızla ayağa kalkıp kapıyı açmak için koşturdum.

Koridorda yavaşça ilerleyen annemin önünden koşarak geçtiğimde arkamdan bana hakaretler edip tekrar Müge Anlı izlemeye dönmüştü. Kapıyı açtığımdaysa karşımda tam olarak beklediğim kişi vardı.

Bay Jeon

-
B

abacikiniz bu bölümü yayınlayıp aile zoruyla 1 saatlik namaz kılmaya gidecek çünkü dinde zorlam-

Öhöm neyse umarım bölümü sevmişsinizdir birazcık kısa oldu özür dilerim ama elimden bu kadar geldi

(*Yuri Yarichin Bitch Club adlı yaoi animeye ait bir karakter ve animede inanılmaz derece +18 sahne var)

Sizi seviyorum 💜

~𝘰𝘱𝘩𝘦𝘭𝘪𝘢

Zoom - TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin