"OĞLUM! " Annem kafama sıkmışlar gibi tepki vererek feryatlarla yanıma koşturdu.
"Anne iyiyi-" Jungcook'u ittirerek yanaklarımı sertçe kavradı ve boynumu kırarcasına sağa sola çevirdi.
"Ben çıkayım o zaman yavaştan Kim teyze." Jungkook önünü eliyle kapata kapata gözden kaybolurken aklıma junior Kim gelmesiyle öğürür pozisyon aldım.
"Ay oğlum iyi misin noluyor?! " annem çıldırırcasına bağırırken önümü kapatmak için öylesine çabaya girmiştim ki yüzümün kızardığını hissediyordum.
"Anne boşver şu salağı ya kudurdu yine gel bakayım ne aldın sen poşetlerde ne var. " annem Jia'nın sesiyle anında yanımdan ayrılırken derin bir nefes çektim.
Aşağılanmasına rağmen mutlu olan tek enayi bendim kesinlikle.
Birkaç dakika sonra tam merdivenden çıkacaktım ki anneme gelen telefonla adımlarımı yavaşlattım.
"Evet, ben Kim Taehyung'un velisiyim kiminle görüşüyorum? " gözlerimi gergince anneme çevirdiğimde bana kaşlarını çalarak bakmış, ardından da şokla ayaklanmıştı.
"Ay salak bu çocuk yemin ederim, neyse çok teşekkürler haber verdiğiniz için ben ailesini de bilgilendiririm iyi günler. " merakla ve yoğun endişeyle anneme bakarken o çoktan kapıya yönelmiş çıkmaya hazırlanmıştı.
"Kim aradı lan? " Jia'nın sorusuna omuz silktiğimde onun da umursamadan aburcuburları odasına kaçırdığını göz ucuyla fark ettim.
Annemin yanına gidip sormama gerek kalmadan annem hırkamı elime tutuşturup ayakkabımı kapı önüne çıkarmıştı.
Hayır, bu sefer hangi eteğini giyindiğimi söylemeyecektim.
"Hoseok sen onun aramalarını açmayınca öldün sanmış korkudan yarın yolda bayılmış çocukcağız hastanede de baygın haliyle vasıfsız kancığın anasını arayın diye bağırıyormuş. Bil bakalım kim beni 'vasıfsız kancığın anası' diye kaydetmiş! " annem hafif sinirli, hafif endişeli ve bolca alay kokan sesiyle ayakkabılarını ayağına geçirip dışarı çıktı.
Tabii beni de arkasından sürükleyerek.
-
"Sana diyorum ben korkuyorum diye! Ya sana, sen Bay Jeon'u etkileyemeden bir şey olsaydı da bizim notlar yükselemeseydi?" Hoseok ağıt yakarcasına dizlerini dövdü ve serum olan kolunu gözüme uzattı.
"Ama yooook sen git minicik kardeşin evdeyken ona buna sürt ben de burada kahrımdan merakımdan öleyim! " gözümün önündeki kolunu sertçe ittim ve kafasına vurdum.
"Salak mısın lan sana demedim mi Müge Anlı izlemeyi kes diye! Seninle mi uğraşacağım yol boyunca kalkık geldim zaten sinirlerim tepemde. " Hoseok yalandan kırılmış gibi yapıp birden sağ tarafında oturan Yugyeom'a sarıldı.
"Yugi görüyor musun başkalarının arkadaşları trip atınca çokonat pisküvit alır bu da kalkık geldim diyor! " Sözünü bitirir bitirmez serumlu eliyle aletimi kavrayı koparır gibi çekiştirdi. Oda acı dolu seslerimle dolarken diğerleri gülüyordu.
"Ben dedim sanki bayıl diye hastaya bak be! Gidiyorum ben sabah ders var güzellik uykumu almam lazım. " Kalçamı abarta abarta kıvırtarak odadan çıktığımda salak arkadaşlarım ıslık çalıyorlardı.
Biran önce eve gidip sabah giyinmem gereken kombinimi hazırlamalıydım ki sabah 3 dakika kalana kadar uyuyabileyim!
Eve geldikten birkaç saat sonra anında yatağa girmiştim ki telefonum titredi.
Bildirim panelinden gelen mesajla yanaklarım ağrıyacak kadar gülümsedim. Sonunda kaydetmediğim bi numara bana mesaj atıyordu.
Allah'ım sonunda
Sonunda wattpad kurgusunda yer alabilirim
Sonunda benim de bir anonim Harry Styles'ım oldu
Sonunda çok şükür rabbime bismillahirrahmanirrahim elhamdülillah-
Kaydedilmeyen nu... : merhaba Tae
Kaydedilmeyen numara Yazıyor....
Tae: buyur evimin direği yatağımın yayı fantezilerimin adamı bin kere evet yüz kere evet birtanecik Harry Styles'ım sevişelim ben tamamım oh
Kaydedilmeyen nu... : Ben Fizik öğretmenin Jungkook yarın 29 sayfa ödevini olduğunu söylemeyi unuttum umarım yapıyorsundur
Tae: ya hayatımı sikim|
Neyse sen de olursun aşkım da
Hayırdır yeni hat mı aldın benimle sexting yapmak için 🧕🏿Kaydedilmeyen nu... : çok patavatsızsın...
Hayır Lisa'nın numarasıyla yazıyorum ve işimiz var
Yarın ödevi yapmazsan ne olacağını biliyorsun
İyi günlerTae: Bay Jeon heteroysanız evime gelmeyin🤢
Kaydedilmeyen nu...: ne saçmalıyorsun?
Tae: heterofobiğim ben dinime aykırı gelmeyin evime siz straight kadın parfümü kokarsınız şimdi
Kaydedilmeyen nu... : ok annene aciklarsin ders var yarın senle mı uğraşıcam yat bebe
Tae: 🚮
Gözümde düşün biraz daha az kaldı az
Ben gidem de Harry Styles'ım hakkında hayal kuram
Sicarım Jungcookuna
Bozuk seme
Pis hetero
🤢(İletildi)
-
Ne kadar eğlendiniz bilmiyorum ama bölümü 3 saatlik uykuyla yazıyorum saçmaladıysam veya sizi eğlendiremediysem üzgünüm.
Çok sevdiğim birisi vefat etti ve tüm hafta cenaze işleri + 8 çocuk + ağlayan insanlarla ilgilendim kendime zaman bile ayıramadım, ki size ayırabildiğim tek zaman dilimi de anca bu. Şimdilik birkaç gün daha idare edebilir misiniz lütfen?
Bölümü düzenlemeden atıyorum salı günü yb gelmezse onun için de üzgünüm ama atmaya çalışacağımdan ve elimden geleni yapacağımdan emin olun nolur
Sizi seviyorum siz de sevdiklerinizin kıymetini bilin ve onlara bolca sevgi gösterin
İyi geceler
~𝘰𝘱𝘩𝘦𝘭𝘪𝘢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoom - TK
FanfictionFizikçi Jungcook: Merhaba Taehyung ben Fizik öğretmenin Jungkook, mümkünse mikrofonunu kapatır mısın yoksa müsait bir yerine mi sokayım?