0.6

18.9K 1.6K 724
                                    

Bay Jeon her zaman giyindiği siyah takım elbisesinin aksine salaş kıyafetleriyle karşımda dikiliyordu. Beni görür görmez alaycıl hal alan bakışları, yerimde titrememi sağlarken bir iki adım geriledim. O da içeriye davet etmemi beklemeden kapıyı ittirerek içeriye girdi.

Göz temasımızı bozmadan iyice yanıma yaklaştı. Gerginlikle parmaklarımı birbirine bastırıyordum ama bulunduğumuz konumu da değiştirmedim.

Bay Jeon nefeslerini hissedebileceğim kadar dibime geldiğinde gözlerimi kapattım. E bu kadar yaklaşmışken öperdi değil mi?

"Oğlum sana sesleniyorum cevap versene! Allah'ım ben ne günah işledim de bana böyle çocuklar verdin ya rab! Ah Bay Jeon?! " Annem, biricik hazreti peygamber sultan gazi başkumandan damadı Jungkook beyimi görünce gözleri fal yaşı gibi açılıp dediklerini sonlandırmıştı.

"Merhaba bayan Kim! " Hızla benden uzaklaşıp anneme sıkı bir şekilde sarılan öğretmenimle afallayarak boşluğa düştüm. Ne olurdu annem 5 dakika sonra gelse!

Her ne kadar telefonla konuştuğumuzda cesur gibi görünsem de ruh hastası annem, etek giydiğimi duyarsa beni dayak manyağı yapardı.

Oğlu etek giydiği için değil, onun çocuklarından çok sevdiği gerdek gecesi eteğini çaldığım için.

Dediğim gibi ruh hastasıydı.

"Bay Jeon? Bir sorun mu var yine? " Annem bana öfkeli gözlerini diktiğinde yerimde kıpırdandım.

"Hayır, " Rahat bir nefes verirken Bay Jungkook'un alaylı gözleri beni bulmuştu.

"Aslında bakarsanız evet. " Yüzümü ekşitip lanet ederek anneme döndüm. Şu an Bay cook burada olmasa terliklerini kıçıma kıçıma vurmuştu.

"Sizinle özel konuşmak istiyorum. " Anneme yönelik dediği şeyle bana ima yaptığında yanlarından ayrılmam gerektiğini anlamıştım ama hiç bozmadım ve onlarla birlikte koltuğa oturdum. İkisi de 'siktir git' bakışlarını atsa da umursamayıp bacak bacak üstüne attım.

"Oğlum gitsene içeriye özel konuşacakmış öğretmenin! " Annem beni yandan yandan cimdikleyerek uyarıcı tonda konuştuğunda yerimden sıçradım ve sahte bir kahkaha patlattım.

"Senin benim mi var canım! Ben senden çıktım, seninle özel konuşan benimle de konuşabilir. " Kendimden emin sözlerim annemin ayağındaki terliği çıkartıp, ayaktaki bedenime savurmasıyla kesilmişti.

Hızla yanlarından ayrılıp odama girdiğimde kardeşim hala bıraktığım yerde telefonuyla oynuyordu.

"Bay Jungkook mu geldi? " Kaşlarını çatıp gözlerini kısarak beni incelediğinde soluk soluğa kafamı salladım.

"Sen nereden biliyorsun? " Omuz silkti ve telefonunun ekranını gösterdi. Jimin iki dakika susamayıp anında Jia'ya ötmüştü.

"15 senelik kardeşinim ve iki yıldır takık bir şekilde hocandan hoşlan-" Ağzını elimle kapatıp korkuyla kapıyı kontrol ettiğimde Jia elimi ısırıp benden kurtulmuştu.

"Sessiz olsana be! Ya duyarsa?! " Jia'nın gözlerini anında parlarken yatağıma yüz üstü uzanmış ve bana sinsi bakışlarını atmıştı.

Biliyordum, bu bakışı çok iyi biliyordum...

"Hmm sırtıma masaj yapmazsan ağzımdan kaçar beelllki bilemedim. " Acıması için bakış attığımda sikine takmadığını belli edip arkasını dönmüştü.

"Bekliyorum." Oflayarak sırtını ovalamaya başladığımda yarım saat geçmişti ki sonunda dış kapının sesi yankılanmıştı. Korkuyla Jia'dan ellerimi çekip patır patır aşağı kata indim.

Annem sakin bir şekilde Jungcook gelmeden önce yaptığı gibi yemeklere dönmüştü. Kapıdan beni göz ucuyla gördüğünde nefesimi tuttum. Kim bilir ne demişti!

"Taehyung otur bakalım. " Ayaklarımı zorlukla sürüyerek sandalyeye oturduğumda elinde bıçağıyla yanıma gelmiş ve bana savurmuştu.

"AAAH ANNE VALLAHA BİR DAHA ETEĞİNİ GİYERSEM EN ADİ İNSANIM NOLUR ÖLDÜRME BENİ! " Annem dehşetle bana bakıp bıçağı indirdiğinde ben de savunmak için kaldırdığım ellerimi indirdim.

"Sen benim eteğimi mi giyindin?" Pot kırdığımı anladığımda zorlukla yutkunmuş ve annemin her geçen saniye daha da artan siniriyle diz çökecek raddeye gelmiştim.

"Git içeri hangi eteğimi giyindiysen yıka çabuk! " Hızla ayağa kalkıp dayak yememek için koşarak mutfaktan çıktım ve annemin odasına girerken bir yandan da telefonu çıkardım.

Bay Jungcook ile olan konuşmamıza girdiğimde dudağımı ısırdım ve mesaj kısmına tıkladım.

12A Taehyung: Hocam annemle tam olarak ne konuştunuz? 🙂

(Görüldü)

-

Sınavlar iptal olmuuuşşş 🥳🥳🥳

Sizce nasıl ilerliyor ben pek alışamadım bu kurguya ama 🤔

Ve yapmamı istediğiniz herhangi bir olay var mı? Öneri olabilir, istek olabilir fark etmez. Emir vermediğiniz müddetçe yazdığınız her şeyi yapabilirim 💜

Sizi seviyorum 👅

~𝘰𝘱𝘩𝘦𝘭𝘪𝘢

Zoom - TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin