Stoimy przed wielkim, zadbałym domem.
W oddali słychać huki, odgłosy imprezowiczów.
Rozglądam się, i zauważam samochód, którego gdzieś już widziałam.. a o dziwo zapamiętuję takie drobiazgowe rzeczy.
Zastanawiam się chwilę, i poznaje, że to samochód Luka, którego nie raz widziałam jak Luk opierał się o samochód na parkingu, paląc papierosa.
Spanikowałam..
Pewnie to jest jego dom.–Jak mam zapomnieć o Luku, jak zabrałaś mnie do niego na cholerną imprezę! – mówię zdenerwowana do niej.
–Oj tam, uspokój się. Mało ludzi będzie.
A co do Luka, to pewnie jak zwykle śpi już nachlany w swoim pokoju – mówi, a mi to wcale nie ulżyło.
Już się nie wycofam
No cóż oby miała rację..Parę godzin później
Choć jeszcze parę osób się bawią, i tańczą, to impreza dobiega końca.
Na szczęście nie natknęłam się na Luka.
Ludzie w większości śpią pijani na podłodze, i majaczą.
Też trochę zaszalałam..wypiłam parę dość mocnych drinków.
Wśród pijanych leżących na podłodze, zauważyłam półprzytomną Hanię, która zasnęła na kanapie.
Ja nie widząc miejsca na przespanie się pokierowałam się na drugie piętro. Nagle ktoś złapał mnie od tyłu, trzymając swoje łapy na mojej talii.
Odwróciłam lekko głowę, aby zobaczyć kto mnie trzyma.
Był to chłopak wyglądający na ok. dziewiętnaśćie lat.
Był blondynem o piwnych oczach.
Jak od większości tutaj ludzi było od niego czuć alkoholem, i papierosami.
–Mam na imię Oliwier, a ty? – zapytał.
Ja nie miałam ochoty mu odpowiadać. Pomimo, że jestem lekko pijana, to i tak mam jeszcze resztki rozsądku, i rozumu.
Odepchnęłam go mocno, i z obawą przed nim podbiegłam do pierwszych lepszych drzwi.
Gdy byłam w środku poczułam nagle dziwne poczucie bezpieczeństwa.
W pokoju było ciemno, ale jakoś doczełgałam się do łóżka gdzie wyczerpana odpłynęłam.--------------------------------
Hejka czytelnicy oto kolejny rozdział💛
Mam nadzieję, że się spodoba 🖤
Za jakiekolwiek błędy przepraszam💚
Ok*300*- słów.
Jak myślicie, co będzie w kolejnym rozdziale?
Miłego poniedziałku.
Do zobaczenia za niedługo Zbuntowana85.
CZYTASZ
Bezgraniczna miłość!
Dla nastolatkówSiedemnastoletnia Nikola Young przeprowadza się z rodzicami do nowego miasta. Będzie musiała od nowa zacząć swoje życie w nowym nieznanym miejscu co będzie dla niej nowym, trudnym wyzwaniem. Rozpocznie nową szkołę, i pozna nowe znajomości. Nikol ma...