39. "Pragnę chronić cię przed całym światem"

41 3 3
                                    

Sobota, godz. 18:25

Jesteśmy na miejscu, a mianowicie w hotelu gdzie rozpakowujemy swoje rzeczy.
Ucieszona podeszłam do dużego okna tarasowego, gdzie tam spojrzałam na  piękny spokojny widok.
Piękny zachód słońca nad morzem, gdzie odbijające się w wodzie promienie współtworzą z cudowną paletą barw nieba. Obraz niczym z bajki. Nagle od tyłu poczułam obejmujące mnie w talii dłonie Luka.
Wspólnie wpatrywaliśmy się w widoki. Dopóki brunet powiedział do mnie ściszonym głosem:
–Pragnę chronić cię przed całym światem – zarumieniłam się, co on zauważył.
–Będę cię chronić. Ochronię cię przed krzywdą. Przed bólem. Nie pozwolę cię skrzywdzić. Będziesz bezpieczna w moich ramionach, dłoniach i sercu. Nie opuszczę cię. Będę dla ciebie wciąż i wciąż. Uczynię priorytetem w życiu to, by nam się udało.
Będę wspierać twoje najskrytsze marzenia, te małe jak i wielkie. – dodał niższym głosem, uśmiechając się lekko. Odwróciłam się w jego stronę, po czym bez żadnego zamysłu delikatnie musnęłam jego miękkie usta, które smakowały mało już wyczuwalnymi papierosami. Odsuneliśmy się od siebie, później zdecydowani zamówiliśmy do pokoju kolacje.

Ten sam wieczór, godz. 21:30

Leżymy w łóżku i oglądamy telwfizję.
Tak naprawdę ja prawie zasypiam w ramionach Luka.
Czuję się w nich jak najbezpieczniejszym miejscu na ziemi, pragnę w nich codziennie zasypiać, kocham czar jego zielonych oczu.
Od pewnego czasu coraz bardziej staje się szczęśliwsza, a powód tego szczęścia jest przez nie jakiego bruneta, który przekonał mnie do siebie, co na początku było do nie pojęcia

–Dobranoc, moja księżniczko – przed zaśnięciem usłyszałam ściszony głos Luka, po czym nieświadomie odpłynęłam w krainę snu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hejka, czytelnicy!
❤️Oto kolejny rozdział ❤️
*250* - słów
Za jakiekolwiek błędy przepraszam 🙏
To już ostanie chwilę na podjęcie przez Nikole decyzję o daniu szansy dla Luka.
Myślicie, że nie będzie okłamywała siebie i swoich uczuć, i wreszcie spróbują?
Tego dowiecie się już niedługo.
Tym czasem z jesiennym pozdrowieniem 🍁🍂
Zbuntowana85 ❤️

Bezgraniczna miłość! Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz