Okurlarıma not

469 9 1
                                    

Bu hikayede benimle olan bazen yorum yazan, bazen bölümü yıldızlayan, bazen özelden yazan, bazense sadece sessizce okumayı tercih eden okurlarıma temelli gitmeden önce (hem nofap'ten hem de okuldan mezuniyetimi aynı zamana denk getirebilirsem belki bir defa daha gelirim.) teşekkürü borç bilirim.

Hikayeyi sildiğimde bir daha geri yüklemeyi düşünmüyordum ama sonrasında bunun bu platformada ihtiyaç duyulan bir konu olduğu fikrinde karar kılıp hikayeyi tekrar düzenleyip paylaştım. Eski samimiyetimi bulamayabilirsiniz, özel hayatıma dair pek çok paylaşımımı sildim. İnşallah üniversiteden mezun oluyorum bu sene. Bir kadın olarak iş hayatımda yahut özel hayatımda burada yazdıklarımla sınanmak ya da zor durumda bırakılmak istemediğim için pek çok bölümü silme kararı aldım.

Sizinle büyüyen bu hikayeyi yazmaktan zevk aldım. Bir yolda beraber yürümekten, sizinle fikirlerimi paylaşmaktan ve size dokunmaktan mutluluk duydum.

Esen kalın. Sağlıklı, huzurlu ve refah dolu bir ömür dilerim her birinize. Keyifli günleriniz çok olsun, kariyerlerinizde o alanda sözü geçen, o alanın otoritesi kabul edilen insanlardan olmanızı dilerim.

Herkes kendi seçimleriyle kendi kaderini çizer. Akıbetiniz güzel olsun.

Teşekkür ediyorum baştan beri benimle beraber yürüyenlere ve sonradan katılacaklara.

Manstürbasyonu Bırakma ÜzerineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin