Meditasyon

1.1K 7 0
                                    

Önceki bölümlerde mastürbasyon eyleminin altta yatması muhtemel sebeplerinden, Neverfap Türkiye (Nf-Tr) topluluğunun forumunda gezinirken pek çok kişide rastladığım sosyal fobi, hayattan zevk almama, sosyal ortamlarda çekingenlik, kendini suçlama,...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önceki bölümlerde mastürbasyon eyleminin altta yatması muhtemel sebeplerinden, Neverfap Türkiye (Nf-Tr) topluluğunun forumunda gezinirken pek çok kişide rastladığım sosyal fobi, hayattan zevk almama, sosyal ortamlarda çekingenlik, kendini suçlama, kadınları/erkekleri salt cinsel obje olarak görme, genel depresiflik, dikkat dağınıklığı, odaklanma problemleri, çok sık mastürbasyon yapmaktan kaynaklanan bacaklarda ağrı, idrar tutmada zorluk, saçlarda mineral kaybından kaynaklanan zayıflama ve beyazlama vs gibi durumlardan bahsetmiştim. Bahsetmediysem de şimdi bahsetmiş oldum. Tabiki de herkeste saydıklarımın hepsi gerçekleşmiyor, örneğin ben kendimi sosyal fobisi olan bir insan olarak görmem ama berbat şekilde dikkat dağınıklığından muzdaribim. Yüzyüze eğitimde de zoom üzerinden ders görürken de genellikle 50 dakikalık dersin 20 dakikasını ancak etkin dinleyebiliyorum. 

Tabiki de tüm bunların tek sebebi ve günah anası mastürbasyon değil, altta yatan psikolojik sıkıntılar, genetik meyil, vücut direncinin kişiden kişiye değişiklik göstermesi, başka hastalıklar da etken sebepler. Ama ilk videoyu da izledikten sonra mastürbasyonun o ya da bu şekilde bunları arttırıcı fonksiyon gösterdiğini, 10 kişiden 7'sinde bunları gözlemlememin salt tesadüf eseri olamayacağını göreceksiniz. 

Pek çok insan özellikle psikolojik sıkıntılarla mastürbasyonun birbirini harladığı düşüncesinden hareketle değişik çözümler denedi. Benim gibi imkan bulup terapiye gidip olumlu sonuç alanlar, kendilerine forumda yoldaş edinip bu konuda dertleşmek ve motivasyon almak suretiyle sosyal destekle süreci yürütenler oldu. Ama herkes terapi alacak imkâna malesef sahip değil, toplumsal baskıdan yahut bu meselenin ciddiyetinin kavranmamasından ötürü kendine yoldaş bulma imkanından yoksun olanlar da az değil. Ben de gene benim ve forumda da kullananların olduğunu gördüğüm bir diğer yöntemden bahsetmeyi faydalı buldum. Meditasyon. Ben şahsen çok faydasını gördüm ve sizin de göreceğinize inanıyorum.

Sizinle kendimin de halihazırda kullandığım meditasyon videolarından bunları seçtim. Adamın adı Mustafa Çay. Terapistimden meditasyon videosu önerisi istediğimde bu adamın videolarını (subliminal mesajlı olanları dahil) zararı olmasından korkmadan, bilinçaltına farklı mesajlar gönderilmesinden çekince duymadan izleyebileceğimi söyledi.

Bu arada meditasyon yaparken mümkün olduğunca çok gürültülü olmayan, tek başınıza olabileceğiniz, meditasyon sırasında rahatsız edilmeyeceğiniz, bölünmeyeceğiniz bir ortam ayarlayın. Subliminal mesajlı olanları bağdaş kurarak bir yere yaslanmadan yapmanızı tavsiye ederim. Önce ilk videoyu izleyip bu konuda fikir edinmeniz de nacizane tavsiyemdir.





Bugünün postlarını da aşağıya bırakalım.

Bugünün postlarını da aşağıya bırakalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Meditasyon sayesinde hayatıma kattığım en harika şeyden bahsetmek istiyorum izninizle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Meditasyon sayesinde hayatıma kattığım en harika şeyden bahsetmek istiyorum izninizle. Eskiden geçmişte yaşayan, başkalarından ötürü incindiği yahut öfkelendiği olayları 5-10 yıl sonra hatırlayıp ilk günkü gibi hatta daha da fazla öfkelenen, incinmişliğini zaman geçtikçe bu vesileyle daha da içselleştiren bir insandım. Eski ben gibi olmayın arkadaşlar, kindarlık dediğimiz şey sanırım bu oluyor ve çok hayat öğütücü, mutsuzlaştırıcı bir eylem. Artık daha affediciyim, arada bu huyum kendini tekrarlayacak gibi olduğunda meditasyondan zihnime kazınan şeyleri kendime hatırlatıyorum. Bakınız ;

" Geçmişte yaşadığım beni üzen yahut yıpratan olaylardan almam gereken tüm hayat deneyimini aldım, bu olayların bana ayna tutmak, beni kendime daha iyi tanıtmak yahut kendime değer vermemi kendime anımsatmak amacına hizmet ettiğini biliyorum. Bu olumsuzlukları dönüştürmeyi başardım. Büyüdüm, güçlendim, olgunlaştım ve şimdiki çok sevdiğim halime büründüm. Bana bu farkındalığı edindiren tüm yaşanmışlıklarıma teşekkür ediyorum. Almam gereken tüm tecrübeyi tam ve eksiksiz olarak aldım ve artık geçmişimle vedalaşmaya hazırım. Sevgiyle ve şefkatle geçmişimden ayrılıyorum. Yüklerimi bırakıyorum ve hafiflemenin keyfiyle, artık tam haliyle arınmış geleceğimi kurmaya devam ediyorum. Böyle bir gelecek fikri yüzümde keyifli bir tebessüm açtırıyor, hevesliyim, mutluyum ve en harikası özgürüm, bu özgürlüğü iliklerime kadar hissediyorum."


Sağlıklı, huzurlu, mutlu günler dilerim.

Manstürbasyonu Bırakma ÜzerineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin