15. Rész

85 1 0
                                    

... ≠Marcus szemszöge≠
-Na tesa akkor megvan a pénz?
-Meg-meg viszem 10p és ott vagyok.
-Jo na csá.
-Csá.
Halkan kilopakodtam a szobámból és már a cipőmet veszem fel amikor nyitódik Emma szobájának az ajtaja.
-Hova-hova Gunnarsen?
-Csak Martinusnak átviszem a power bankot mert elment náluk az áram es lemerul a teloja anélkül meg meghal szegény.
-Ja jo. Akkor menj.
-Na szia - majd megpusziltam és elmentem.
-5 perc múlva oda is értem a megbeszélt helyszínre. Már ott is volt Patrik akitől én vesszek drogot. Igen jól hallottátok. Nemtom miért akarom de ugy érzem ez most kell.
-Na akkor annyi amennyit megbeszéltünk 30 igaz?
-Annyi-majd odaadtam neki a pénzt cserébe ő meg az anyagot.
-Tudsz mértékkel?
-Igen-igen.
-Jolvan. Ha lebuksz nem tőlem van.
-Jo vágom.
-Na csá.
-Szevasz-majd haza is indultam.
≠Otthon≠
Magamra zártam az ajtót majd egy egész darab LSD-t eltűntettem.
Jó érzés volt. Nagyon. Mintha minden gondom elmúlt volna. 2 perc alatt már ez a cucc át is vette felettem az irányítást. Teljesen kiörült a fejem. Csak voltam és néztem magam elé, és élveztem ezt az egészet. Nyugtató volt. Ti nem tudtátok de már egy ideje depressziós vagyok. Azt kérdezitek, hogy miért lennék depis, hisz mendenem megvan? Hát mondhatni úgy hogy a család kezd széthullni. Anya mindig dolgozik így csak ritkán tudunk beszélni, apa meg nem is keres szinte sose csak Emma. És ja igazából ezért volt szükségem erre bár remélem nem fog Emmának feltünni, hogy totál be vagyok állva. Na hát ez gyorsan ki fog derülni mert Emma épp most kopogtat. Gyorsan elraktam azt a kis tasakot amibe volt a drog az ágyam alá majd kinyitottam neki az ajtót.
-Miért zártad be az ajtódat.
-Nem tudom.
-Marcus valami baj van? Olyan fura vagy.
-Nem nincs semmi.
-Tisztára úgy nézel ki mint aki... aki be van állva. Ugye nem?
-Nem dehogy is, úgy ismersz engem?
-Nem.
-Na gyere ide had öleljelek meg.
-Te totál be vagy állva. Honnan szereztél te drogot?
-Nem mindegy az?
-Szóval akkor bevallod.
-Igen de na. Ne ragozzuk túl. Nem fog ilyen máskor történni.
-De akkor is tudod te, hogy mit csinálsz?!
-Igen, vágom.
-Hát nem úgy tűnik. Mit vettél be?
-...
-Mondj már valamit-majd elővettem a kis tasakot az ágyam alól.
-Idióta.
-Ajánlom, hogy reggelre normális leszel, mert ha nem én komolyan mondom. Csalódtam benned...-majd bekönnyesedett a szeme és kiment az ajtón.
≠Emma szemszöge...

A cserediák (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now