...
-Szia édes.
-Szia Emma-majd nyomott egy csókot a számra.
-Van egy meglepetésem számodra.
-Micsoda?
-Ez-majd odaadtam a papírokat amin rajta van, hogy hazamehet.
-Úristen Emmám, köszönöm, szeretlek.
-Én is szeretlek.
-Akkor ezek szerint pakolhatok?
-Igen és megyünk HAZA.
-Annyira szeretlek, nagyon szeretlek-örömében még pár könnycsepp is lefolyt az arcán.
-Tudom, én is téged-majd gyorsan szaladt pakolni és 15 perc múlva már kész is volt.-Na mehetünk?
-Igen. És a pénzt honnan szerezted össze?
-Hát tudod nem hiába dolgoztam 10 órába.
-Igazán nem kellett volna ezért fáradoznod, főleg nem értem.
-De kelllett, mert tudom, hogy másfél év az nagyon sok és minél előbb kijöhet sz annál több időt tudunk együtt tölteni.
-Igaz-majd hazamentünk.≠A Gunnarsen háznál≠
Mivel már van kulcsom a házhoz így bementem és köszöntem a családnak (ők sem tudtak róla, hogy Marcus haza jön).
-Emma drágám mi ez a nagy boldogság?-kérdezte Anne.
-Hát igazából az, hogy hoztam valamit, vagyis inkább valakit.
-Hogy micsoda?
-Inkább megmutatom, csam gyertek mindannyian az ajtó elé.
-Jolvan megyünk már, megyünk-és már az egész család az ajtóban állt. Kinyitottam az ajtót.-Uristen kisfiam, üdv itthon-szaladt oda Anne nagy boldogan, majd a család többi tagja is.
Miután mindenki körbeölelgette Emma (kishuguk) és Anne elkezdtek pizzát készíteni.
-Amugy ha nem haragudtok meg körbesétálnék a házon, meg megfürödnék egy jó meleg vízben, mert amott nem sokszor volt meleg víz.
-Jó menj nyugodtan. Valaki menjen veled vagy egyedül szeretnél menni?
-Szeretnék a szerelmemmel menni.
-Jolvan menjél kisfiam.-Na gyere Emmám-fogta meg a kezem és elkezdtünk menni az emelet felé.
-Jó megyek-egyből az ő szobájába mentünk.
-Semmit nem változott.
-Hát nem.
-És milyem tiszta, azt hittem minden csupa por lesz.
-Mindig én takarítottam meg kb 2 hónapig itt aludtam.
-Komolyan? És ezt nekem miert nem mondtad?
-Nem tudom-majd csak csendben álltunk egymással szembem és fürkésztük a másik szemét-Jajj istenem de helyes vagy még mindig.
-Oh köszi, te meg gyönyörű vagy mint mindig-elkezdtünk csókolózni, majd nem részletezem tovább.-Ez jó volt, már hiányoztál.
-Hát még te nekem.Később megfürdött, később vacsiztunk és elaludtunk....
YOU ARE READING
A cserediák (BEFEJEZETT)
Fanfiction≈Azt hittem, hogy egy beképzelt elkényeztetett buzi vagy≈ ≈Mindent gondoltam volna rólad, csak ezt nem≈ ≈Én abba belebetegednék≈