23. Rész

86 1 0
                                    

...≠

≠Emma szemszöge≠

Most kaptam a fejemhez, hogy nemsoká randim lesz ezért gyorsan elkezdtem készülödni. Megfürödtem, felvettem egy csini ruhát (egy piros felső és egy fekete szoknya), kivasaltam a hajam, majd végül raktam magamra egy kis sminket.

≠17:57≠

-Uh baba de gyönyörű vagy-tette kezeit a derekamra, közben adott egy csókot.
-Köszi. Te se vagy csúnya-egy öltönyben volt rózsával a kezébe.
-Ezt neker hoztam-adta oda a csokor rózsát.
-Jaj köszi-a virágot egy vázába tettem és elindultunk valahova-Hova megyünk?
-Majd meglátod, de annyit mondok hogy enni.
-Oh akkor csak nem lehet olyan rosz hely ha lehet enni.
-Hát nem-olyan 8 perc múlva oda is értünk.

Egy csodálatos 2 emeletes éttetemhez értünk. A 2. Emelet nem volt fedett, és az egész egy gyönyörű folyó felé nézett (amerre megy le a nap).

-Uristen ez gyönyörű.
-Olyan gyönyörű mint te-megcsókolt.
-Ahh Gunnarsen, még a végétn zavarba jövök.
-Annyira cuki vagy olyankor.
-Köszi-majd felmentünk ennek az egésznek a legtetejére es leültünk egy asztalhoz.
-Keszülzem neked egy kis ajándékkal-majd odaadott egy dobozt. Kunyitottam és egy nyaklánc volt benne amin volt egy szív alakú medál (?) amit ha kinyitottunk akkor volt benne rólunk egy közös kép.
-Ahj Marcus ez csodálatos, nagyon köszönöm-majd nyakába ugrottam és megcsókolgattam.
-Szivesen, ezt te igazán megérdemled. Gyere segítek felrakni-majd a nyakamba rakta ezt a csodaszép nyakláncot.

Megvacsoráztunk majd hazamentünk. Kint az udvaron terítettünk le egy plédet es arra feküdtünk rá, közben a csillagokat kémleltük.

-Ez az este csodás volt. Köszönöm Marcus, hogy ezt összehoztad.
-Igazán nincs mit.
-Marcus vagy egy jó és egy rossz hírem.
-Mi az?-kapta fel a szőke fiú a fejét.
-Melyikkel kezdjem először a jóval vagy a rosszal?
-A jóval.
-Na hát az a jó hír, hogy idejöltözünk egy olyan 2 hét múlva. De csak 1-2 évre.
-Úristen dejo, és mi a rossz hír?
-...

A cserediák (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now