...
≠Reggel≠
Felkeltem, elkészülödtem és lementem reggelit csinálni. Amikor a konyhába értem Tinus banános palacsintát csinált.
-Jó reggelt Titi (néha így hívom Tinust).
-Jó reggelt Emma. Csináltam neked és nekem reggelit.
-Oh az jó kösz.
-Nemsoká kész van csak még majd meg kell teríteni.
-Jo akkor én azt majd megcsinálom-majd fogtam a tányérokat, a villát és a kést és megterítettem.-Kész is van-tette le a nagy tányérnyi palacsintát az asztalra, majd mindketten kiszedtünk magunknak annyit amennyit megeszünk.
-Oké, kidíszítjük egymásnak?
-Ahaa-majd mindketten nekiálltunk a díszítésnek.Pár karika banánnal, egy kis málnával, áfonyával és szederrel díszítettem ki a palacsintát. Martinus egy mosolygós fejet rakott ki a gyümölcsökből, ez cuki.
-Ez nagyon aranyos.
-Te is szépen díszítetted ki.
-Köszi.
-Olyam 11 fele nem lenne kedved eljönni velem a hegyekbe egy kisebb kirándulásra, meg a fejedet is kiszellőztethetnéd.
-Jó ötlet, de ugye nem kell mászni?
-Nem dehogy is.
-Ja jo.[...]
Már majdnem felértünk a hegy tetejére és egyszercsak észreveszek valamit. Van egy kis asztal egy gyönyörű panorámával és az asztalon ebéddel.
-Martinus ez micsoda?
-Egy ebéd.
-Ugye ezt nem randinak szántad?
-...
-Martinus, attól mert Marcus most nincs itt attól én még ugyanúgy a barátnője vagyok.
-Pedig azt hittem, hogy...
-Bocsi, de egy baráti ebéd attól lehet.
-Jo...-majd leültünk az asztalhoz.
-Én abszolút nem gondoltam volna, hogy ezt randinak akartad számtani, mert úgy tudom van barátnőd nem?
-De, de vége lett.
-Sajnálom.
-Nembaj-ezután egy eléggé kínos ebéd következett.Miután megvolt az evés még egy kicsit ott voltunk és elindultunk lefelé.
-És mit is érzel pontosan irántam?
-Muszáj beszélnem róla?
-Csak szeretném tisztázni.
-Hát jóh... Igazából már egy ideje tetszel...és én azt hittem, hogy ez talán egy kicsit is kölcsönös ezért gondoltam a mait.
-Oh értem, de azt tudnod kell, hogy én nem szeretnék barátságnál többet és nem is érzek többet.
-Jo ezt megértem és bocs, hogy én ezt a mait máshogy gondoltam.
-Nembaj, és nyugi nem fogom elmondani ezt Macnek.
-Jo-majd nemsokára le is értünk (3 óra környékén értünk haza)....
YOU ARE READING
A cserediák (BEFEJEZETT)
Fanfiction≈Azt hittem, hogy egy beképzelt elkényeztetett buzi vagy≈ ≈Mindent gondoltam volna rólad, csak ezt nem≈ ≈Én abba belebetegednék≈