Reggel felkeltem, szokás szerint megcsináltam a reggeli rutinomat majd elmentem az iskolába. Második szünetben én és azbegyik barátnőm észrevettük, hogy van két új srác a suliba. Cserediákok valszeg. Eléggé magányosnak tűntek az udvaron, de valahogy mégis mindenki őket nézte. Senki nem ment oda hozzájuk csak nézték őket. Egyszercsak egy csajszi odament hozzájuk és autogramot kért tőlük, én meg így néztem, hogy így mi a f@sz. Nagyon nyomiknak tűnnek és nem is szimpatikusak és mivel szeretek másokat sértegetni ezért odamentem hozzájuk és flegmán ezt mondtam nekik.
-Látom már lett egy rajongótok is ti jómadarak-erre nem szóltak semmit csak néztek és kész.
Látszik rajtuk, hogy el vannak kényeztetve, még a seggük is ki van nyalva konkrétan.
Ebédzünetedben már sokkal ismertebbek voltak, mivel mindenki náluk ült az asztalnál. Hogy lehettek ezek ennyire népszerűek ennyi idő alatt? Ráadásul az egyik meg egesz vegig engem bámult mintha ufót látott volna.
[...]
Suli után anya jött értem, de a kocsiban egy eléggé nem kívánatos személy is ült. Az egyik újsrác volt.
-Anya ez mit keres itt?
-Meglepi! Velünk fog lakni. Cserediák ma érkezett ide.
-Tudom...-majd nagy durcásan beültem a kocsiba és haza mentünk.
Láthatólag anya meg az az új gyerek nagyon jól megvannak. Már csak a jelenléte is irritál. Meg őszintén miért pont ide kellett jönnie? Meg most miért énekel ez a hülye a szomszéd szobában? Bementem a szobájába és megszólaltam.
-Kérlek ne énekelj már, nem tudok tőled tanulni.
-Jolvan na én kérek bocsánatot. Amúgy Marcus Gunnarsen vagyok.
-Ki kérdezte? Amugyis ez milyen név?
-Norvégiából származom és ott a Marcus viszonylag népszerű név.
-Jó béna név.
-Köszi, és esetleg te is megmondanád a te neved?
-Emma...-majd visszamentem a szobámba. Felmentem az instára és rákeresetem, hogy ki is ez a Marcus. Amikor megnéztem az elsőt akit kiadott akkor egy pillanatra megállt a lélegzetem. Ez a gyerek meg a tesója híres? Énekelnek? Uristen! Mondjuk youtubeon utána néztem és végülis nincs olyan rossz zenéjük, de nagyon nyálas a dalok szövege. És most veszem észre, hogy régen még két tiktok akkir még musically trendet is az ő zenéjükből vettek. Nem semmi, mostmár nem csodálom, hogy ebédkor olyam sokan ültek náluk. De hiába híres nekem akkor sem szimpik. Valami fura biztos van itt...
ESTÁS LEYENDO
A cserediák (BEFEJEZETT)
Fanfic≈Azt hittem, hogy egy beképzelt elkényeztetett buzi vagy≈ ≈Mindent gondoltam volna rólad, csak ezt nem≈ ≈Én abba belebetegednék≈