prolong

2.4K 144 225
                                    

היום הראשון ללימודים ולואי כבר נקרא למשרד. 

מה הוא יכול היה לעשות בטווח של חמש עשרה דקות?  הוא נכנס למשרד הקודר למראה, ניגש לדיקן שלו ומבחין ליד בילד מבולבל.

"שלום? אתה צריך אותי?"  לואי שואל ברגע שהוא מגיע אליהם, מעיף במבט אל הילד המתולתל שכבר מזיל ריר עליו. 

"אה, כן, מר טומלינסון. אני צריך שתראה לצעיר הזה את סביבת בית הספר היום, ואולי גם להמשך השבוע."  גב 'מאנה אומרת לי ומניחה יד על הגב שלו.  "אה- בסדר," מסכים לואי.  "היי, קוראים לי לואי. איך קוראים לך?"  שואל הנער כחול העיניים.  "Tu as de beaux yeux."  הילד מגיב ולואי נלקח בחזרה. 

"אני מצטער מה אמרת?"  לואי חשב שהבחור הזה משחק איתו, שהוא פשוט ממציא מילים אקראיות כדי לעשות מזה בדיחה.  "Et vos lèvres, oh mon dieu-" הוא מנותק על ידי הדיקן, שרואה בבירור את הבלבול בעיניו.

"הוא סטודנט זר שהוחלף, לואי. הוא מצרפת .." היא מסבירה לו ומביטה סביב בעצבנות.  לואי יודע קצת צרפתית.  אבל זה רק בגלל שהחבר שלו, ליאם, מדבר את זה טוב.  "רגע, למה ליאם לא יכול לעשות את זה? הוא מדבר צרפתית טובה ממני."  לואי מביט לאחור אל הילד הירוק בעיניים הנושך את שפתו ובוהה בו, מעביר יד בשיערו.

"מר פיין במעצר, לא ידעת את זה?"  היא המומה.  היא יודעת שלואי וליאם יוצאים, היא היחידה מאנשי הצוות שאין לה בעיה.  "אוף, ליאם."  לואי נאנח ומתקן את שוליו, מגלגל את עיניו מהמחשבה שליאם יעשה שוב משהו טיפשי.  "Quel beau garçon."  הארי לוחש לעצמו, מעריץ את הבחור שמולו.  "לפחות תגיד לי איך קוראים לו."  לואי משלב את זרועותיו.  "הארי, קוראים לו הארי סטיילס."  לואי רואה את הארי מתגבר על שמו, מהנהן עם חיוך ענק על פניו.  "טוב, הארי, נראה לי שיהיה לי הרבה כיף היום."  לואי אומר בסרקזם, בידיעה שהארי לא יכול להבין אותו.  הדיקן שלו מתעלם מהצהרתו ונותן לו את המערכת שעות של הארי.  "הנה, הקח אותו לשיעורים שלו. אל תשכחו את חדר השירותים כי אנחנו לא רוצים שהוא ישתין על הרצפה."  גב 'מאנה מתבדחת ולואי מחניק חיוך.  "איך אדע מה הוא אומר?"  לואי שואל.  "אתה לא."  גב 'מאנה מושכת בכתפיה.  לואי נאנח, עוצם את עיניו ופותח אותם מחדש.  "קדימה, הארי."  "ווהווו" הארי מתרוצץ כשהוא צועד לעבר לואי, נותן לו להוביל את הדרך.

ברגע שהם יוצאים מהמשרד, גב 'מאנה לוגמת מהקפה שלה, מחייכת כי היא מבינה את כל מה שהארי אומר על לואי.

(אל תנסו להבין את הארי זה בילתי אפשרי בעליל כרגע...)

דעות?¿

Parfait || L.SWhere stories live. Discover now