14

963 102 152
                                    

**מכיל תכנים מיניים**

"הארי, לא."
"קדימה, לואי, בבקשה?" הארי מוציא את שפתו התחתונה החוצה כשידיו שלובות לפני חזהו, ומביט למטה אל הנער עם עיניו הירוקות והגדולות. 

לואי נאנח כלפי חוץ, השערות שלו זזות במקצת מכמות האוויר שמכוונת אליו. 
הילד הזה בהחלט חמוד, כמובן. 
משערו המתולתל עד לשפתיו המושלמות ועד לגופו הרזה והמחוטב לא בצורה מוגזמת שהיה נעים למראה. 

הוא מסתכל למטה על ידיו שישבו על ברכיו ומנסה להסתיר את החיוך הגדול שמאיים לצאת. 

"כן, אתה יכול לקבל את משולש הפיצה האחרון, לאב." לואי מגחך כשהארי מריע באגרופיו באוויר. 

הוא ידע שהוא לא הולך לאכול את המשולש האחרון בכל מקרה בגלל שהוא היה כל כך שבעה, אבל הוא פשוט אהב לראות את הארי מיילל ומתחנן על משהו - זה גרם לו להראות חמוד פי 100. 

לואי מתבונן בהתפעלות כשהארי לועס את פרוסת הפיצה שלו בשמחה, מהמהם בשקט תוך שהוא מזיז את ראשו מצד לצד. 

כשפגש לראשונה את הילד הזה, הוא בוודאות לא ידע שהוא עומד ליפול בשבילו. 
הוא חשב שאולי הם לפחות יהפכו לחברים או ... לחברים הכי טובים?  לואי לא ידע. 

אבל הוא בטוח חשב שהוא הולך להישאר עם ליאם יותר מכמות הזמן שהייתה להם. 
הוא זוכר את היום הראשון בו פגש את ליאם, חברם קאמי - שכבר לא גר באזור - הציג אותם אחד לשני במסדרון. 

הם הביטו זה בזה בעיינים וחייכו מיד, שניהם כבר חשים כימיה כלשהי רק בכך שהם נועצים מבט אחד בשני. 

לואי זוכר גם את הדייט הראשון שליאם לקח אותו, הם הלכו למקום קטן וקיבלו שולחן מאחור, וזו הייתה הפעם הראשונה שהם חלקו את הנשיקה הקטנה שלהם. 

הוא לא מתגעגע אליו.

לא, הוא לא מכיוון שגם אם ליאם עשה לו את כל הדברים הקטנים והמתוקים האלה, הוא עדיין נזכר בכל פעם שהיה מתקשר לנער ושומע איזו ילדה אחרת מרימה טלפון, צליל הפיצוץ של המוזיקה ניכר ברקע. 

הצליל הקל של הצחקוק בקו השני וקולו האיטי של ליאם ששואל מי זה עדיין נותר בראשו של לואי עד היום ... והוא חושב שזה ייחרט במוח עד יום מותו, כנראה. 

לפתע, הוא יוצא ממחשבותיו כשהוא מבין שהארי הקטן והמתוק הניף יד גדולה לפני פניו כדי לראות אם הוא שם לב. 

"אה, סליחה, מה?", הוא שואל ונושך את שפתו התחתונה. 
עיניו של הארי עוקבות אחר מעשיו, מלקק את שפתיו למראה. 

איך הוא יכול לחשוב על האקס שלו כשמלאך יושב מולו? 

"אני שואל אם אתה רוצה לעשות משהו היום." שואל הנער הצעיר, גבות מתרוממות כשהוא מציץ מטה אל קווצת השיער שבידו, בוחן את האופן שבו הוא מסתובב, עושה עיגולים אינסופיים. 

לואי תוהה מה עשה כדי שתהיה לו הזדמנות מדהימה כל כך לפגוש נשמה כל כך יפה ואמיתית. 
הוא מרים במהירות את מבטו אל תקרתו ומודה לישו על כל מה שקרה לו עם הארי. 
מנענע את ראשו נושך את שפתו התחתונה שוב מוצץ מעט לפני שהוא לוחץ אותם יחד,
"לא, לא, לא ממש מתחשק לי לצאת. אני רק רוצה להיות איתך." הוא מסביר ומסמיק מעט כשהנער הצרפתי רוכן. 
ראשו על כתפו. 

לואי הרגיש את כל גופו מתחמם למגע עם הארי.
"אני רק רוצה להיות איתך ..." הילד נושף על השיער. 

הארי מתבונן בלואי עוצם את עיניו ומניח את החלק האחורי של ראשו על ספתו, מצחקק בשקט כשהוא מתבונן בבחור נח בשלווה. 

פתאום הוא קם מהמקום שלו על הספה ונעמד מול לואי שעדיין לא מבין שהוא כבר לא לידו - ונושך את שפתו התחתונה, חושב על משהו שהוא אוהב לעשות.

הנער כחול העיניים קופץ כשהוא מרגיש משקל על ברכיו, מביט לראות את הארי מחייך לעברו שטני. 

הוא עומד לומר משהו אך מנותק מגניחתו החנוקת שלו שנמלטת משפתיו כשהוא מרגיש שהארי מסובב את מותניו על הזין הלבוש שלו. 

ידיו עושות את דרכן אל מותניו של הילד, נלחצות בחוזקה באגודליו משפשפות בעדינות מעגלים.  הארי היה רעיל, רעיל לחלוטין. 

הנער המתולתל נע קדימה וחיבר את שפתיו עם לואי, כשהוא מסיט את גופו לאחור רודף אחרי ההנאה שלואי אוהב. 

הם התנשקו בצורה מבולגנת עם כל אחד אחר, הארי נושך את השפה התחתונה של הילד השני כדי לגרום לו להתנשם - וכשהוא עושה זאת, הוא מחליק את לשונו לתוך פיו. 

העניין הוא שהם אפילו לא רוצים להתרחק, אז הם בסופו של דבר נושמים בכבדות. 

לואי משמיע גניחה חזקה באותו זמן שהארי משמיע ערבוב בין גניחה ליבבה, הירכיים שלהם נעות זו נגד זו. 

ידיו של הנער כחול העיניים גולשות בהיסוס במורד גופו של הארי וכשהן מגיעות לבטנו, הוא לוחץ אותן, מה שגורם לנער השני ליילל בפיו וכמעט ליפול מחיקו. 

למרבה הצער, הארי נסוג מהנשיקה ומחייך בשובבות, נותן לו נשיקה אחרונה לפני שהוא קם לגמרי מחיקו. 

"מה אתה -?"
"מתכרבל, רוצה חיבוקים," הוא עונה לואי ותוחב את עצמו לצד הילד. 

לואי לא מאמין לזה.  זה ... היה מרושע הארי כנראה אהב לגרום לו לסבול מאוד. 
אבל, הוא לא מתלונן כי אם הבייבי שלו רוצה להתכרבל, אז הוא יקבל את הכירבולים שלו. 

אז, לואי פשוט נשאר שקט מקבע את תנוחת גופו על הספה, ומוודא שהוא יוכל להביט מטה אל המלאך היפה שנשען עליו. 

שתיהם היו שקטים זמן מה, הצלילים היחידים שהיו ניכרים היו של נשימה מהירה למדי מכיוון שהם עדיין ניסו להסדיר את נשימתם. 

לואי נשך את שפתו התחתונה כשמשהו קפץ במוחו, נשען מעט לאחור כדי שיוכל להציץ למטה אל הארי.

"היי ... האם היית זה- הבחור ההוא ש ... התפלל לאלוהים על כך שיסיים עם אותו אדם שאתה רק רוצה להיות איתו לנצח?- כמו שפגשת את האדם הנכון, באותו יום, רק מקווה שהוא ישמע אותך ויעניק את משאלותיך?- כלומר- ... יש לך מושג עם מי אתה רוצה לבלות את שארית חייך? " לואי ממהר וממשיך עוצר את עצמו כשהוא מבין שהארי כנראה אפילו לא מבין מה הוא אומר, אבל אז הוא מרגיש שהילד מהנהן ולבו נעצר בתגובתו. 

"כן איתך. "

Parfait || L.SWhere stories live. Discover now