זה היה היום.
היום היה היום שלואי ישאל את הארי אם הוא רוצה לצאת איתו לדייט.עבר כבר חודש מאז שהוא וליאם נפרדו, ולכן הוא חושב שנכון לעשות זאת.
לואי חשב על זה כל יום מאז הפרידה.
אז הוא הולך למצוא את הזמן לשאול את הילד הצרפתי היפה אם ירצה לצאת לדייט.הוא כבר יודע לאן הם הולכים;
לואי עשה פיקניק קטן וחמוד בחצר האחורית עבור שניהם.
הוא עצר את נשימתו כשהוא ראה את הארי ליד הליקר, כפות רגליו מקרבות אותו ללא מודע לילד.לואי עוצר ממש מאחורי הארי, ידו מתקרבת אל שערו ופורעת אותו, לחייו כבר סמוקות ממחשבת הדחייה.
הוא מנענע את ראשו, מרגיע את עצמו לפני שהוא מקיש בעדינות על כתפו של הארי, לוקח את שפתו התחתונה בין שיניו.
הארי מסתובב עם ספריו ביד, חיוך גדול עולה על שפתיו כשהוא רואה את לואי.
הנער כחול העיניים המום כאשר הארי מפיל את ספריו על האדמה ומושך אותו לחיבוק, מיד כרוך את זרועותיו סביבו ללא כל היסוס.הם נשארים ככה לזמן מה, לואי נהנה מנוכחותו וחומו של הנער המתולתל.
כל כך נואש לשאול אותו כבר.
כשהם נסוגים לאחור, לואי פולט החוצה, "אני צריך לשאול אותך משהו באמת חשוב, לאב." גורם להארי להסמיק מהכינוי, אבל מהנהן כדי לגרום ללואי להמשיך.
כחול העיינים שואף נשימה גדולה, ופתאום נהיה מאוד ביישן ומהוסס.
הוא מתחיל לשחק באצבעותיו, אודם מכסה את לחייו."טוב, חשבתי שהגיע הזמן שאבקש ממך לצאת לדייט." קולו היה כה נמוך עד שהארי כמעט לא יכול היה לשמוע את זה.
כמעט.פיו של הילד הצרפתי היה פעור לרווחה, חיוך עולה על פניו.
"אתה רציני?" הוא שואל, אצבעות מתעוותות כי הוא רק רוצה לנשק את לואי...
הנער כחול העיניים משחרר נשימה של הקלה על תגובתו ומהנהן בראשו, היציבה מתיישרת בביטחון."הו מיי גוד, סוף סוף, לואי! "הארי צוחק ואוחז בכתפיו של הילד השני מושך אותו פנימה ושותל נשיקה על לחיו.
פניו של הילד כחול העיניים מאירות לתגובתו של הארי, עיניו מתקמטות כשהוא מחייך.
הוא חיכה כל כך הרבה זמן לשאול את הילד הצרפתי והוא סוף סוף עשה את זה הוא כל כך גאה בעצמו.
הארי היה עם שפתו התחתונה והוורודה בין שיניו, עיניו נצצו מעט כאילו הוא הולך לבכות.
לואי הביט בו לפני שקרב אותו על מפרק הירך וניפץ לפתע את שפתיו על שפתיו.
גרם לאנשים שעברו על פניהם להתנשף למראה.
הם היו אבודים באותו רגע, שפתיהם מחוברות זו לזו כמו ליבם.ידיים אוחזות זו בזו בבגדים ובעור כאילו הן חוששות שאחד מהם יחמוק מין אחיזת האחר בכל שנייה.
YOU ARE READING
Parfait || L.S
Fanfiction**גמור** "אתה כל כך, אהמ ... פרפה." הארי אומר, מסמיק מעט כשלואי מעיף בו מבט מבולבל. "מה?" שואל לואי, מציץ אל ליאם שמגבות את גבותיו ומביט בהארי. "מושלם ... הבחור הזה קרא לך מושלם, לו." ליאם קובע בחומרה, משלב את זרועותיו ומביט בהארי. "אה," לו...