הארי בדיוק חזר הביתה מיומו הראשון בבית הספר, הניח בעדינות את תיק הגב המלא על הספה החומה והשחוקה וניגש לאמו שהייתה במטבח ובישלה ארוחה ביתית נחמדה.
"היי אמא! איך היה בעבודה?" (צרפתית!!!*) הארי קורא, כרוך את זרועותיו סביב האישה שקפצה בהפתעה ברגע שיצרו קשר. "Ne me faire pas peur comme ça (אל תפחיד אותי ככה)!" אן, אמו, מעט מצטנפת החוצה, מניחה את כף העץ בסיר שהיה מלא ברוטב עגבניות טעים שמיועד לפסטה שלהם. "Le travail était bien, ils ne m'en ont pas fait faire trop. תגובה était l'école, ma cher (העבודה הייתה טובה, הם לא גרמו לי לעשות הרבה. איך היה בית הספר, יקירי)?" היא מוסיפה אחרי זמן מה.
הילד בעל העיניים הירוקות מסמיק מיד, הלחיים הופכות לאדום ורוד.
הוא נושך את שפתו התחתונה ותשומת ליבו מופנית לרצפה, מניעה את רגליו לאחור וקדימה מעט. "Hé bien ... il y avait ce garçon là qui était si beau (טוב ... היה שם את הבחור הזה שהיה יפה)."
הארי נושם החוצה, מוחו נגרר אחורה ללואי כל כך מושלם.
אמא של הארי לא התבאסה. כמובן שהיא תמיד ידעה שהארי שונה במקצת מחבריו כשהיה צעיר יותר.
הוא תמיד היה מביט בערצה בבנים בזמן שהם יוצאים לקניות, מלקק ונושך בשפתו התחתונה - וזה מה שהוא עושה בדרך כלל כשהוא מתעניין במישהו.
לא הייתה לה שום בעיה עם זה כשגילתה כי היא האמינה שכולם צריכים לאהוב את כל מי שהם רוצים מבלי לקבל ביקורת.
אן חייכה כלפי מטה אל בנה, מושיטה את ידה הרפויה כדי לצחצח בעדינות את שערו של הארי שבולט במקומות מסוימים.
"כן? איך קוראים לו, לאב?" היא שואלת בקלילות, חיוכה מתרחב עוד יותר כשהיא רואה ניצוץ שעובר בעיניו של הארי.
"לואי." הארי נושם, קול מלא כל כך הרבה אהבה שליבו מתחיל לכאוב לקול עצמו.
_________
לואי הלך במסדרונות וחייך לכולם בחביבות.
הוא היה קשור לליאם, צוחק לעצמו בקלילות כשאנשים מדברים על בני הזוג.
לואי מרים את ראשו מעט כדי להביט כלפי מעלה אל ליאם שהיה לו פרצוף ישר חרוט על פניו, וגרם לילד העיניים הכחול להזעיף מעט את מצחו.
הם עוצרים ליד הארונית של לואי, ליאם עומד מגן לצידו עם יד על הירך של לואי.
"כמה שיעורים יש לנו אחד עם השני?" לואי שואל, אוסף את ספריו בזרועותיו ומחבק אותם לעצמו.
הוא סוגר את הארונית שלו בקול רם למדי - אך לא בכוונה.
ליאם עוצר מלחשוב, מהדק את לסתו ומרים את מבטו.
לואי לוקח את הזמן כדי להעריץ אותו באותה תקופה, כשהוא רואה את האופן שבו שרירי ליאם התנפחו בכל פעם שהיה מזיז את זרועותיו.
לואי נדפק מעוממו כשהוא שמע את ליאם מנקה את גרונו, מבלי להתעלם מהעובדה שלואי פשוט בדק אותו.
"בערך שלוש, אני חושב."לואי עומד להגיב, אך מנותק אותו כאשר הוא שומע מגפיים רוקעות על האדמה ועוצרות לצידו, מסובב את ראשו מעט מבולבל לראות את הארי עומד שם עם עיקום חמוד שנוצר על שפתיו הורודות.
היו כל כך הרבה רגשות שעפו סביב בעיניו.
מכאב, לעצב, לחוסר אמון וכל כך הרבה יותר.
ליבו של הארי כאב רק מהסתכלות על הזוג.
"אה, היי הארי?" שאל לואי בקול שואל ותהה מדוע הילד נראה עצוב.
הוא לא היה כועס על כך שהארי היה כאן, כי הוא ממש התגעגע לילד הצרפתי הפלרטטני - אבל הוא לא יגיד את זה לליאם.
לואי מתבונן בליאם מבזה מעט את בחירת הלבוש של הארי והוא מגלגל את עיניו.
לא היה שום דבר רע בבגדיו של הארי, למען האמת. לואי אהב את האופן שבו החולצה הלבנה הפשוטה נצמדה לגופו בצורה התמימה ביותר אך המגונה.
ואל תניע אפילו את לואי על מכנסי הג'ינס השחורים שלו ואיך הם גרמו לירכיים של הארי להיראות עבות ואכילות עוד יותר.
וואו, לואי לא סתם חשב את זה.
"היי, לואי." הארי אומר באופן מפתיע באנגלית, כבר תופס את השפה די מהר - אבל רק את המילים הקטנות.
הוא מסמיק קלות כשעיניו של לואי משוטטות על גופו הגדול והרזה, ומלקקות את שפתיו ללא הכרה.
הארי תולש את מבטו מלואי ומביט בליאם שלא היה לו שום רגש על הפנים.
"מה אתה עושה כאן, אז אתה צריך עזרה במציאת השיעורים שלך שוב?" שואל לואי בשקט, מחייך מעט כשהוא רואה את פדורה החתימה של הארי בידו הימנית.
(לא לנסות להבין גם אני לא הבנתי אבל מי שמבינה שתכתוב לי מזה פדורה - הערת המתרגמת)
כשהארי לא אומר מילה, לואי נאנח ופונה לליאם.
"אתה יכול בבקשה לתרגם או משהו? כל דבר כדי שהוא יבין אותי." וכמובן, ליאם הוא החבר הטוב שהוא, מחליט לעשות בדיוק את מה שלואי ביקש ממנו לעשות.
ובכן, לא בדיוק.
הוא אמנם אומר משהו בצרפתית אבל לא מה שלואי רוצה שהוא יגיד."הארי. אני יודע שאתה אוהב את החבר שלי אבל תבין, שלואי אוהב אותי ולא אותך. " ליאם יורק ברמה נמוכה ומחייך אל לואי בתמימות לאחר שסיים לאיים על הארי.
(הוא אמר בצרפתית אבל זה היה ארוך אז תבינו אותי - הערת המתרגמת)
אבל הארי פשוט לא יכול שליאם יאיים עליו בלי לומר משהו בחזרה.
אז הוא מתקרב מעט, פניו קרוב כל כך לליאם עם מבט קשה, ולא שם לב שלואי ברקע פיו זקוף.
"אני הארי דפוק סטיילס, כלבה. לואי יהיה שלי בקרוב, ואל תגיד שלא אמרתי ' לא מזהיר אותך." בחוצפה, הארי מנשק את לחיו של לואי לאחר שסיים לדבר עם ליאם, מתרחק עם חיוך ידיעה על שפתיו כי הוא יודע שהוא ניצח בסיבוב הזה.
אוקיי....עזבו אין לי כוח לחפור נ.ב אייר את חוגגת יום הולדת ביום שבת יאשששש
YOU ARE READING
Parfait || L.S
Fanfiction**גמור** "אתה כל כך, אהמ ... פרפה." הארי אומר, מסמיק מעט כשלואי מעיף בו מבט מבולבל. "מה?" שואל לואי, מציץ אל ליאם שמגבות את גבותיו ומביט בהארי. "מושלם ... הבחור הזה קרא לך מושלם, לו." ליאם קובע בחומרה, משלב את זרועותיו ומביט בהארי. "אה," לו...