11

1.1K 102 237
                                    

זה היה מאוד מביך בבית הספר עבור לואי וליאם, עכשיו הם תמיד ראו אחד את השני במסדרונות אבל הם בסופו של דבר רק הרימו את הראש למעלה והעמידו פנים שהם לא רואים את האחר.

ליאם כבר מפלרטט עם ילד בשם זאין.

(פאק יו פאק יו פאק יו פאק יו פאק יו- סורי..
זאין עולה לי על העצבים!!!!-ה.מ)

הילד כחול העיניים רואה אותו גם בסביבה, ליאם לפעמים נמצא איתו באופן לא מפתיע שניהם תמיד היו כל כך מסוחררים זה סביב זה.

כחול העיינים הסתובב עם הארי רוב הזמן, ופיתח רגשות עמוקים יותר ממה שחשב שקורה.

אף על פי שהם לוקחים את הדברים לאט כרגע, נראה שהבחור החצוף והמתולתל תמיד מקפיץ אותו עם שורות האיסוף החמודות שלו שגורמות לו ליפול בשבילו עוד יותר.

אוקיי, אולי הם לא לקחו דברים לאט, לאט - לפעמים הם הגיעו לרגעים לוהטים באזורים חשוכים - אבל הם לא חשבו הרבה על זה.
ובכן...לואי לא.

הארי היה כמעט מאוהב בו כבר, תמיד היה כל כך נוח סביבו ולא אכפת לו אם הוא יטעה את עצמו.

פעם אחת הוא מעד על רגליו השפלות ונחת על השטיח הרך בחדר של לואי, אך הנער כחול העיניים פשוט צחק קלות עזר לו לקום והניח אותו בעדינות על פני מיטתו - מה שכמובן הסתיים בכך שהם מתמזמזים עליה.
תוך כדי שהוא לוחש דברים מתוקים באוזניו של האחר.

"רוצה שאלווה אותך לכיתה שלך היום?", שואל לואי את הילד הצרפתי שהוציא את ספריו ומחברותיו מהארונית שלו, האני המגושם שלו הפיל את הגרנולה שלו (שהייתה ארוחת הבוקר שלו כי הוא מעולם לא היה רעב בבוקר.).

הארי מתכופף ומרים את החטיף, נותן ללואי מבט מלא על ישבנו לא בכוונה.

כאשר הארי עומד שוב ישר ומסתובב אל מול לואי, הוא רואה שעיניו של הילד כהות יותר ממה שאי פעם ראה אותן.

הוא מרכין את ראשו הצידה במבט מבולבל על פניו, גבות מכווצות ושפתיים מרופדות, ולואי חושב שהוא נראה מקסים.

"רק אם לא תאחר שוב לשיעור." הארי ענה לשאלתו, סגר את ארוניתו ולפת את ספריו קרוב לחזהו.

לואי כחכח בגרונו ופניו התכווצו, מנסה להתנהג קול לפני הילד.

"אני יכול לתת פחות מעניין על השיעורים שלי. ברצינות, הם מלמדים אותנו דברים שאנחנו אפילו לא נצטרך לדעת כשאנחנו מבוגרים יותר." קצות שפתיו מתעוותות כשהוא שמע את הצליל המקסים של הארי הצילצול הילד הצרפתי לעולם לא מצליח להתחבר אל הדינג דינג.

הארי הולך קצת יותר מהר ועוצר מול לואי, וגורם לנער הקטן להשהות פתאום את תנועת כפות רגליו.

הילד בעל העיניים הירוקות רוכן קדימה ומושיט ידו הגדולה לצווארון החולצה של לואי, מושך את כל זה תוך החלקה.

Parfait || L.SWhere stories live. Discover now