ליאם לא שיקר לגבי בילוי עם לואי והארי, בלשון המעטה.
כעת, שלושת הנערים היו בחדרו של לואי, הארי ישב במבוכה ליד הילד כחול העיניים על מיטתו בעוד ליאם המשיך לירות בו מבטים מהמקום בו הוא ישיב מולם על כיסא.
השקט היה מותח בחדר, כולם זזו באי נוחות מדי פעם.
הכל היה כל כך לא נוח.
"אז," ליאם מדבר בקול מוזר, "מוכן ללמוד כמה מילים באנגלית, צרפתי?" הוא מרים גבה לעבר הארי, מתעלם מהחבר שלו שמגלגל אליו את העיניים.
נערי העיניים החומות והירוקות בהו זה בזה, כמעט כאילו הם מאתגרים את השני לעמוד ולהילחם.
כמעט כאילו הם מתחרים על לואי.
לואי מסתכל על השניים ומחליט לדבר."כן, הארולד, מוכן ללמוד עוד כמה מילים?" הארי קופץ מבהלה, מזיז את מבטו במהירות מבעל העיינים החומות ומסתכל על הילד הכי יפה בעולם לידו.
הוא מצמיד את שפתיו זו לזו ומהנהן, מרסן את עצמו עוד קצת מהרצון העז לנשק את לואי- אבל הוא לא יכול.
הם לא לבד.
"אוקיי, מה אנחנו צריכים ללמד אותו קודם? איך לומר 'איפה השירותים' או איזה חרא כזה?" ליאם נוחר, מעיף את ידיו בהגנה כאשר לואי נותן בו מבט כועס.
"מה? אני רציני. זה כמו השורה החשובה ביותר ללמד מלבד ברכות ו ... 'איפה האוכל.' אני אומר לואי בכנות, כדאי ללמד אותו את זה? "הוא אמר והרים את ידו לפני שלואי יכול היה להשיב.
" בואו פשוט נגיע ישר לעניין, נכון? אנחנו לא רוצים להשאיר את הארי הקטן תלוי "לואי אומר בשובבות, מפזר את שערו המתולתל של הארי בידו.
הילד הצרפתי נמהר מעט ונמס למגע, חיוך קטן עולה על שפתיו הוורודות.
ליאם לעומתו מתעצבן על קרבתו של לואי עם הארי, כעס מבעבע בבטנו.
"כן, בואו נתחיל," ליאם מחזיר בקול וגורם לשני הנערים להתכווץ.
"עכשיו, הארי, תגיד כמה עץ ייצוץ בעץ- "
" ליאם, "לואי קוטע אותו, גבותיו מתקרבות כל כך שהם כמעט נפגשות.הוא מסובב את גופו כך שהוא פונה להארי על מיטתו, מביט בעיניו הירוקות לשבריר שנייה. לפני שהזיז מבטו.
"תגיד ... מה מזג האוויר שעובר עלינו." ליאם רוטן וגורם ללואי להזעיף פנים ולהתעמת מולו.
"מה? מה יש לך לומר עכשיו? "
" מי בכלל אומר 'מה מזג האוויר? כאילו, אתה לא רק מתחיל לדבר עם חבר שלך ואז פתאום 'איך מזג האוויר יש לנו, חבר? אני לא ממש אוהב את השלג - זה פשוט ... לא הכרחי. "הוא אומר, נשען לאחור בכיסאו ומתכווץ כשהוא שומע את עצמותיו נסדקות תוך כדי.
YOU ARE READING
Parfait || L.S
Fanfiction**גמור** "אתה כל כך, אהמ ... פרפה." הארי אומר, מסמיק מעט כשלואי מעיף בו מבט מבולבל. "מה?" שואל לואי, מציץ אל ליאם שמגבות את גבותיו ומביט בהארי. "מושלם ... הבחור הזה קרא לך מושלם, לו." ליאם קובע בחומרה, משלב את זרועותיו ומביט בהארי. "אה," לו...