13

947 105 78
                                    

לואי התבונן בהארי כשהילד נשכב על השמיכה שהונחה בעדינות בחצר האחורית שלו, עיניים ירוקות מושלמות ומציצות בתוך סל האוכל. 

"לא הייתי בטוח מה אתה אוהב אז פשוט הכנתי לנו כריכי הודו. אני מקווה שזה בסדר .." לואי אומר להארי, אצבעותיו מאחורי גבו כשהוא משלב אותם. 

הדבר האחרון שרצה לעשות הוא לגרום לילד הצרפתי לאכול משהו שלא מצא חן בעיניו. 

הוא משחרר נשימה של הקלה כשהארי מהנהן עם חיוך ענק על פניו. 
"אני רעב, רוצה לאכול?"  הארי מציע בזמן שהוא פותח את הסל ובוחן את כל האוכל שבתוכו. 

לואי מוציא תחילה את חצאי הכריכים שהונחו מעל הכל, אשר רצה לוודא שהם לא יתלבטו או ימצאו. 

הוא מעביר אחד להארי ושניהם פותחים אותו, לואי מחכה שהילד השני ייקח את הביס הראשון כדי שיוכל לראות את תגובתו. 

הארי מביא אותו לעבר שפתיו הדובדבניות והוא לוקח נגיסה קצת גדולה, עיניו מתרחבות כשהוא לועס ולפתע לוקח עוד ביס בלי לסיים את הביס האחרון שלו. 

לואי לוקח נגיסה קטנה משלו, צופה בזריזות בהארי כשהוא מסיים את מחצית הכריך שלו בשלוש ביסים בלבד. 

הוא לא רוצה שהארי יחכה לו אם הוא עדיין היה רעב, אז הוא פשוט מוציא כמה קופסאות מיץ קטנות ומניח אותם לידם, רוכן שוב להוציא מיכל מלא בתותים ומיכל קטן יותר מלא  שוקולד נמס. 

עיניו של הארי מאירות מכך, הוא מוריד את המכסה לתותים והשוקולד, מוציא את הפירות וטובל בשוקולד.  הנער כחול העיניים חשב שהארי עומד לאכול את זה, אך במקום זאת כשהוא ממצמץ, התות נמצא לפניו כשהארי מזמין אותו לאכול אותו. 

הוא פותח את פיו בהיסוס וטועם מיד את החמיצות והשוקולד שעל לשונו, גונח על הטעם. 
לואי לא רואה את זה אבל האישונים של הארי מתרחבים מהצליל המלוכלך שהשמיע.

"יש לך..שוקולד על השפתיים." 

לפני שלואי בכלל הצליח ללקק את זה, הארי קופץ ומנשק אותו, גורם לו ליפול על גבו. 
הארי נסוג לאחור עם סומק שנפרש על לחייו, נושך את שפתו כשהוא זוחל מחיק לואי. 

"מצטער."  הוא אומר, אבל לואי יודע שהוא לא מצטער. 

"לפחות קיבלתי שוקולד מהשפה."  לואי צוחק, חופר את מרפקיו באדמה ונשען להביט בהארי הם הביטו זה בזה לזמן מה. 

בחנו את הפנים האחרות במבט חיבה בפני עצמן. 
לואי תוהה איזה מזל שיש לו לפגוש ילד כל כך יפה ונפלא - עם כל מה שהוא יודע, הארי יכול היה ללכת עם ליאם או משהו כזה. 
לואי רועד מהמחשבה.

הארי ממשיך להאכיל בתותים את לואי בזה אחר זה עד שהילד מלא, אוהב את האופן שבו מיץ הפירות הופך את שפתיו לאדום עז. 

Parfait || L.SWhere stories live. Discover now