01

1.3K 140 173
                                    

"אז הארי ..." לואי מנקה את גרונו במבוכה בזמן שהם הולכים במסדרונות הריקים, מתח סמיך באוויר. "אתה יודע אנגלית?" עיניו של הארי רחבות, שפתיים ורודות נפרדות כשהוא רק בוהה בלואי, גורם לו להראות כל כך תמים. לואי נאנח ומנסה להיזכר בכל מה שלימד אותו ליאם, רוצה לעורר שיחה עם הארי במקום רק לשתוק (הוא ממש שנא להיות בשקט). "שמי לואי!" הילד כחול העיניים צעק כמעט, גאה שהוא יודע לפחות דבר אחד בצרפתית. הוא צופה בהארי מתמודד עם עיוותים, נראה מופתע. הארי מתחיל לצחקק ולהסמיק, מסתכל למטה. "Je m'appelle Harry, je ne savais pas que tu parlies Français (שמי הארי, לא ידעתי שאתה מדבר צרפתית)."

מעכשיו אני יכתוב את מה שהארי אומר רגיל כי אין לי כוח לכתוב בצרפתית -נראה לי- הערת המתרגמת...

הפנים של הארי קורנות, מצפות שלואי יבין ויגיד משהו בחזרה, אבל הוא מזעיף את מצחו כשלואי לא.
לואי רק מגרד את עורפו ומביט בהארי בגבות מקומרות, שפתיו מתכווצות כאילו הוא מנסה להבין מה אמר הארי. "אני לא מדבר שוטף." לואי ממלמל ועוצר מול כיתה, כשהארי נתקל בו מגושם כי הוא לא ראה את לואי עוצר.

"מצטער יפה." הארי מסמיק ונושך את שפתו, מביט מטה. "זה השיעור הראשון שלך, הארי." לואי מרים אצבע אחת כשהוא אומר 'ראשון. "כשיסתיים השיעור הזה, אני אבוא לאסוף אותך כדי שאביא אותך לשיעור הבא שלך." לואי מסביר לאט.
הוא באמת לא יודע למה הוא בכלל מנסה.
זה יהיה נס אם הילד הזה אפילו יגיד את המילה 'מיסיסיפי'. "Je voudrais pouvoir tembrasser (הלוואי שיכולתי לנשק אותך)." הארי נושם, לואי המום כי טוב, הוא יודע שהמילה נשיקה נמצאת שם.

האם הארי רצה לנשק אותו? לואי מנענע את המחשבה מראשו ומכוון לעבר הדלת, "לך." הוא פותח את הדלת ודוחף את הארי פנימה, אפילו לא נפרד לפני שהוא סוגר את הדלת ומתחיל ללכת במהירות לכיתה שלו.
הארי יהיה בסדר, לואי חושב לעצמו.

אבל הארי לא היה. ברגע שהוא נדחף על ידי לואי לחדר, הוא נפל על בטנו, וגרם לתלמידים להתחיל לצחוק עליו.

"אוי יקירי," המורה הנשית עוזרת לו לקום, הארי מוחה את כל הלכלוך הדמיוני מבגדיו. "אתה חייב להיות התלמיד החדש." היא ציינה.
"כן." הילד המגושם עונה והמורה מתמודדת עם התכווצויות של בילבול,(כי הוא מדבר צרפתית) ניגשת למחשב הנייד שלה ומשאירה את הארי בחזית החדר.

"הוא חמוד." אחת הילדות בחלק האחורי של הכיתה אומרת וגורמת לחברותיה לצחקק ולנענע את הגבות.

"איפה לואי שלי?" הארי שואל בקול רם, מביט לאחור אל הדלת איפה שהיו לואי והוא בדיוק לפני דקה.

"אז אתה הסטודנט הזר שהתחלף?" המורה סוף סוף מבינה לאחר שעברה על קבצים.

" אני אוהב אוכל, מתי ארוחת הצהריים!"
הארי קורא כשהוא רואה ילד בקדמת הכיתה אוכל סופגנייה מזוגגת. (מלשון זיגוג)

"נכון. ובכן, יש שם מושב ריק," היא מצביעה על שולחן ליד ילדה. "אתה יכול ללכת לשבת." היא מנפנפת אותו.

כשהארי לא זז, התלמידה נוקטת פעולה וטופחת על הכיסא ליד שלה, מסמנת להארי לבוא. הילד עם העיניים הירוקות סוף סוף הבין מה הם מנסים להגיד לו, משמיע קול בחלק האחורי של גרונו ומהר הולך אל שולחנו.

"היום שלי הרבה יותר טוב עכשיו." הילדה מגחכת, נשענת לאחור על הכיסא שלה ומעריצה את הארי שהיה מודע לכך.

"הארי!" לואי קורא כשהילד יוצא מהכיתה שלו, מסתכל סביב בעצבנות. הארי מחייך כששומע את קולו של לואי, כמעט רץ אליו ונותן לו נשיקה על הלחי.

"מה עשית את זה- אוי! זה דבר, נכון? אתם נושקים זה לזה לחיים לברכה." לואי נוגע בלחיו במקום שהארי נישק אותו.

הארי פשוט מחייך אליו בצורה מקסימה, מתפעל מהילד הרך.
"תן לי להראות לך אץ הכיתה לשיעור הבא שלך-"
"אני חייב לעשות פיפי!" (מזכירה זה בצרפתית)
הארי מיילל, מרתק את לואי.

"מה?"

"פיפי." הארי מתפתל, נושך את שפתו כדי למנוע מעצמו להשתין בכל הרצפה.
לואי אינו עונה וגורם להארי לתפוס את מפשעתו בידו דרך מכנסי הג'ינס השחורים שלו ולנוע אליו.

"אוי שיט, אתה צריך להשתין!"
לואי צוחק במבוכה.
"עקוב אחריי."

הארי יודע שלואי לוקח אותו לשירותים, הוא לא יכול שלא לגחך כי הוא יודע שאנשים עושים דברים שובבים בשירותים.

Parfait || L.SWhere stories live. Discover now