הארי התרוצץ בטירוף בבית וניסה לסדר את הכל כמה שיותר מסודר.
אתם מבינים , לואי אמר לו שהוא יבוא ויעזור לו באנגלית שלו ומה בעוד שעה, אז הארי היה צריך לעשות את הבית נקי יותר מהיגיינת השיניים שלו - והוא דאג לצחצח שיניים ארבע פעמים ביום.
הוא כבר דאג לספר לאמו על ביקורו של לואי ולהגיד שהיא בסדר עם זה היה לשון המעטה - היא הייתה נרגשת.
הארי רצה שהכל ייראה מושלם כאשר לואי יגיע לכאן, כי הוא לא רצה שהחבר שלו יחשוב שהוא מבולגן.
אז הוא עשה אבק, טיאטא, שאב אבק, ופטר, והקפיד לאסוף כל פיסת לכלוך עד שהכל יהיה מבריק ונקי עד שהיה אפשר אפילו לאכול מהרצפה בלי צלחת.
"ממן! As-tu bientôt terminé avec le salon (אמא! כמעט סיימת עם הסלון)?" הוא צועק לאחר שסיים את חלקו בניקיון, מנגב את ידיו בסמרטוט. "Oui mon coeur (כן, מותק)." היא מאמרה בחזרה, מופיעה לצדו של הארי בן רגע.
היה לה מגב בידיים. "Quand est-ce que ce garçon revenir (מה השעה הילד הזה שלך יבוא, שוב)?" היא שואלת, וכאילו מרמזים, הם שומעים צעדים צועדים על מרפסתם ופעמון הדלת מצלצל ברחבי הבית שניות לאחר מכן.
הארי חורק וקופץ בהפתעה, מוציא את מראת הכיס ובודק אם שיערו מבולגן מתחת לפדורה הלבנה שלו.
(הבנתי מה זה פדורה תראו -
הערת המתרגמת^^^)
"לואי אסט ici! הו מון דייו, אסט-סי קיו ג'ה סוטה אווריר לה פורטה (לואי כאן! אוי אלוהים, עלי לפתוח את הדלת)?" הוא נושם בכבדות, ידו על הירך כשהוא מנסה להרגיע את עצמו.הארי פשוט שמח שהם הצליחו לנקות את כל הבית לפני שלואי הגיע.
"לא, juste laisse-le dehors puisque c'est pour ca qu'il est venu (לא, אתה פשוט משאיר אותו בחוץ כי בשביל זה הוא בא לכאן)." היא עונה בסרקזם לפני שדוחפת מעט את בנה.
"אתה נראה נאה, הארי. אל תדאג." אן מלקקת את הזרת שלה ואת האגודל, מקבעת את גבותיו של הארי רק כדי שידה תידחה.
הארי לוקח נשימה עמוקה לפני שהוא ניגש לדלת ופותח אותה לאט, וחושף את גופו היפה של לואי, שנשען על המעקה שלידו.
"בונז'ור, הארי!" לואי קורא ונעמד זקוף, מחליק את ידיו לכיסים האחוריים, מתנדנד אחור וקדימה על הרגליים עם חיוך על פניו.
"היי, לואי. בוא ... פנימה?" הארי אומר, קול בטון שאלה כי הוא באמת לא ידע אם הוא אומר את זה נכון.
אבל הוא יכול לומר אגב שלואי נכנס לביתו שהוא אמר את זה נכון, והוא מברך את עצמו נפשית.
"אמא שלי." הארי מצביע על אמו שהתיישבה על אחת הספות בסלון, נותנת לעצמה מנוחה מהמטלות שעשתה. אן קמה ממקומה וניגשת אל לואי עם חיוך על פניה.
"שלום, אני גב 'קוקס, אבל את יכולה לקרוא לי אן. אומרים לי כל כך הרבה עלייך, סוף סוף נחמד לפגוש סוף סוף את הילד שהוא מדבר עליו כל הזמן." היא אומרת לו ומחייכת בבהירות כאשר לואי מתחיל להסמיק, הוורוד על לחייו משתלב יפה עם עורו השווה.
"כל הדברים טובים, אני מקווה." לואי צוחק במבוכה, מגרד את עורפו.
הארי בצד, מקמט את מצחו על פניו כי הוא מנסה להבין מה הם אומרים אבל הוא פשוט לא יכול.
(^^^מתתי מי באה לשים לי פרחים צהובים בקבר? - הערת המתרגמת)
זה הכי מתסכל אותו מעצמו - הוא לא יכול לדבר אנגלית נכונה כשהוא באמריקה.
"לא ידעתי שאת יכולה לדבר אנגלית, אם אני כן." לואי מתוודה, צופה באן פורצת מצחוק.
"איך אתה חושב שקיבלתי אותו לבית הספר שלך? לא מדבר צרפתית בוודאות. הייתי צריכה ללמוד שיעורי אנגלית במשך כמה שנים לפני שעברנו לכאן." אן אומרת לו, מהנהנת בראשה לעבר הארי לפני שהיא ממשיכה.
"זה ממש נחמד ממך ללמד את הארי על השפה שלך - זה מאוד עוזר לי, לואי." היא מחייכת בחום לילד העיניים הכחול, ולואי מחייך בחזרה.
"זו באמת לא בעיה, אן. הארי הוא חבר כל כך גדול שיש לו בסביבה." אן מבינה את המילה חבר.
הארי המסכן התאהב בלואי שרק ראה בו חבר. זאת אומרת, אן לא ממש יכולה להכריח את לואי לאהוב את בנה, אבל זה פשוט מעציב אותה כי פעם היה לה חבר בחור שהיא הייתה מאוהבת בו, והוא היה רק רואה בה חברה."טוב, הארי יראה לך לחדר שלו." היא מביטה בהארי שהסתכל למטה על הרצפה ונשך את שפתו בשעמום.
"הארי, מותק." אן ממלמלת בשקט והארי מרים את עיניו בעיניים ירוקות רחבות וגורם לעצמו להראות כל כך תמים. "Allez dans ta chambre avec Louis - et promets-moi que vous n'allez rein faire de sexuel (קח את לואי לחדר שלך - והבטיח לי שלא תעשה שום דבר מיני)." היא מתחננת.
גורמת להארי להתנשף בקול רם ודם עולה את דרכו ללחייו. "mon dieu, arréte ça maman (אלוהים אדירים, עצרי את זה אמא)!" הוא קורא במבוכה לפני שפנה ללואי שהיה לו מבט משועשע על פניו רק כשהוא צופה בהארי כל כך מבולבל.
"בוא, אני יראה לך את החדר שלי." הארי ממלמל בשקט, מביט אל הרצפה כדי שלואי לא יראה את הסומק שנפרש על לחייו.
הארי עולה במדרגות ולואי עוקב אחריו, מסתכל סביב הבית הגדול למדי כשהם הולכים במסדרונות. "זה בית נחמד שיש לך כאן, הארי." לואי מחמיא והארי מחייך, אחת מהגומות שלו צצה החוצה וזה היה כל כך מוטה עמוק שזה נראה כמו מכתש מיני.
"יותר טוב מהמזבלה שאני גר בה.""המיטה שלי." הארי אומר פתאום כשהוא פותח דלת למה שלואי מניח מה החדר שלו, קירות בצבע קרם נחמד. לואי נכנס לחדר בהיסוס, צועד ומתיישב על קצה מיטתו של הארי.
הוא צופה איך הארי נועל את הדלת בחולשה, אבל הוא לא באמת חושב על זה הרבה.
אולי הוא רק רצה פרטיות ואמא שלו הייתה קצת חטטנית מדי."בסדר, בוא נתחיל, נכון?"
הלכתי להמשיך לתרגם
YOU ARE READING
Parfait || L.S
Fanfiction**גמור** "אתה כל כך, אהמ ... פרפה." הארי אומר, מסמיק מעט כשלואי מעיף בו מבט מבולבל. "מה?" שואל לואי, מציץ אל ליאם שמגבות את גבותיו ומביט בהארי. "מושלם ... הבחור הזה קרא לך מושלם, לו." ליאם קובע בחומרה, משלב את זרועותיו ומביט בהארי. "אה," לו...