1.A ruhák és titok

370 22 0
                                    

-KOKICHI POV-
Még egy únalmas az iskolában. Vagy is más ezt mondaná de ebben az osztályban nem lehet unatkozni. Itt minden nap történik valami, tegnap például Miu probálta megint szétszedni Kii-boy-t vagy például Rantaro neki kezdett a romantika hadműveletnek vagy is össze akart hozzni valakit valakivel. Úgy, hogy elégé érdekes osztály ez.
-Ouma. Kokichi Ouma!
Szólt rám a tanár.
-I-igen?
Nézttem a tanára. Elbambultam a fenébe.
-Mi az b, feladatra a válasz?
Nézett rám mérgesen.
-Hát..öhm
-150 a válasz.
Szólalt meg melettem Shuichi.
-Köszönöm Saihara-kun. Ouma-kun te meg figyelj!
-Jó.
Mondtam, majd ránéztem Shuichi-re.
-Köszi.
Mosolyogtam rá.
-Szívesen de legközelebb jobban figyelhetnél Kokichi.
Mondta majd egy kicsit elmosolyodott.
-Jó jó.
Az órákon kívül nincs egyetlen egy perc amin únatkoznék. Majd hamarosan végre megszólalt a csengő.
Majd egy csodálatos gondolat futót végig az agyamon.
-Hé Shuichi!
Szóltam neki majd rám nézett.
-Szerinted a robotoknak van faszuk?
Miu meg ahogy hallota kiköpte az üditöjét.
-Hé Kiibo! A robotoknak van faszuk!?
Kiabált óda mire szegény Kii-boy azt se tudta, hogy mihez kezdjen.
-Meg nézhettem?
Nézett rá csillogó szemekkel.
-Fúj Miu ne itt!
-Fog be törpe!
-Gonta aggódik, hogy Miu és Kokichi veszekedni fognak.
-Ne aggódj Gonta nem lessz itt semmi.
Mondta Makki majd úgy ránk nézett, hogy Miu vissza vonulot ís fújt.
-Khm mindenki figyelem!
Mondta Rantaro és felált a tanári asztalra.
-Vigyáz le ne ess!
Aggódott Kaede.
-Na akkor tudjátok hamarosan itt lessz a suli bál és most a tavalyihoz kélest is kreatívabbat kell kitalálnunk!
-Az nem volt elég kreatív, hogy állat jelnezben mentünk be és énekeltünk?
-Nem! Azzal inkább csak égetük magunkat.
-Jó hogy rájőttél.
Sóhajtott Himiko
-Arra gondoltam, hogy egy cseléd kávézót fogunk nyitni!
Mondta majd Miu megint kiköpte az üdítöjét.
-Szexi cseléd ruhában lehetek?!
-Figyelj már óda hová köpködsz te kibaszot szökökút! Már másodjára köpöd ki az üditödet, ez pazarlás úgye tudod?
Néztem rá mérgesen mert már másodjára köp le majdnem.
-Na akkor? Ez az ötlet biztos befutó lenne és szereznénk velle egy kis plusz pénzt is.
-Nem is tudom.
Vakarta meg a tarkoját Shuichi.
-Atua szerint nem rossz ötlet!
-Gyerünk hol vannak a szexi ruhák!?
-Tsumugi még csinálja de azt mondta, hogy holnap kész leszenek, meg a sulibál csak jövöhéten lessz, van még egy csomó időnk.
-Hát ha már Tsumugi volt olyan kedves és megcsinálta akkor nem utasíthatjuk vissza.
Mondta Kirumi.
-Oké megegyeztünk!
-Muszály olyan ruhában járkálnunk?
Kérdezte Himiko.
-Tölem akkár fehérneműben is lehetek akkor csak többen jönnének.
Mondta mosolyogva Rantaro.
-Szörnyeteg vagy ugye tudod?
Nézett rá szúrós szemmel Himiko
-Aww köszi.
Ezzel az egészel csak Kaede a baj... Shuichi szerintem le se fogja tudni majd róla venni a szemét.. Tisztán látszik rajta, hogy szerelmes Shuichi be de, hogy ő is viszont azt nem tudom, csak selytem. Szerelmes vagyok az egyik osztálytársamba aki nem mellesleg szintén fiú. Jó bár azt már egy ideje tudom, hogy engem a fiúk érdekelnek de hát szerintem ő hetero. Meg hát amúgy is mondják osztálytársal ne gyere össze mert úgy is szakítás lessz a vége. Talán elkéne mondanom Rantaro-nak, hogy mit érzek mert hát még is ő a legjobb barátom hátha tud segíteni. Vagy megutál mert meleg vagyok. Bár Rantaro-ot nem igy ismerem és amúgy is össze akarja hozzni Tenko-ot és Himiko-ot ha már Maki-t és Kaito-ot sikerült. Yep az a két hülye randizik. Bár látszott rajtuk, hogy óda vannak egymásért. Elég! Muszály emondnaom valakinek, már szinte fizikai fájdalmat érzek miközben őket nézem!
-Hé Ranatro beszélhetnénk?
Memtem óda hozza kicsit félénken. Mert hát nem igazán szoktam az érzéseimről beszélni úgy, hogy ez fúrcsa nekem.
-Igen, minden rendben?
-Mhm, csak négyszemközt szeretnék veled beszélgetni.
Mutattam az ajtó irányába, majd kimentünk.
-Na mit szeretnél?
Nézzet rám, én meg neki döltem a falnak.
-Elégé fura nekem erről beszélni, nem igazán szoktam az érzéseimről beszélni de muszáj valakinek elmondanom. Szerelmes vagyok.
Vakartam meg a tarkomat. Ranatro egyből a nyakamba ugrott.
-Milyen gyorsan felnönek mint ha csak tegnap találkoztunk volna most meg már csajozol~ De gyorsan kierepülnek a fészekből.
-Rantaro engem nem érdekelnek a lányok.
Egy pillanatra csönd lett és rámnézett.
-Most hazutál?
Nézett rám komolyan.
-Nem...
-Uristen ez az! A legjobb barátok meleg~ Na és ki a szerencsés fiú?
Egy pillanatra lesokolt az egész nem rég még olyan komoly volt most meg.
-Shuichi

Hazugságok között -saiouma-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora