BÖLÜM 2

483 44 5
                                    

(Media: Burçe' nin kıyafeti )

Araba yolculuğu boyunca yine sessizlik ve Kang Tan eşlik etti. Dosyaları okuyan Kang Tan' ı inceledim. Oldukça yakışıklıydı. İdoller dışında çalışanlar bile yakışıklıydı.

"Apartman mı? "

Kang Tan gülümsedi.

"Aslında, uyum sağlamanız için size geleneksel bir ev satın aldık. "

Kafamı salladım. Çok sürmeden de eve geldik. Ev gerçekten iyi gözüküyordu. İçeri girdik ve tek tek odaları gezdik. Kahverenginin her tonu vardı. Resmen eve aşık olmuştum.

Buzdolabında ihtiyaç duyacağım herşey vardı. Bende ek olarak annemin gönderdiği baklagil, dondurulmuş gıda vb şeyleri mutfağa yerleştirdim.

Oturma odası ve yatak odasına getirdiğim bazı cerveceleri, kitaplarımı, filmlerimi yerleştirdim. En son olarak da kıyafetlerimi, ayakkabı, çanta ve takılarımı yerleştirdim. Tüm bunlar bittiğinde yorgunluktan ölüyordum. Duşa girdim. Çıktıktan sonra da hemen uyudum.

Yorgunluktan hemen uyuduktan sonra sabah alarm sesiyle uyandım. İse gitmek için 2 saatim vardı. Bugün büyük gündü, idollerle tanışma günü. Üzerime günler öncesinden ayarladığımız kıyafetimi giydim, makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra beklemeye başladım. Annemi arayacaktım ama vaktin onlar için erken olduğunu düşündüm.

Tüm bu düşüncelerle boğuşurken kapı çaldı.

"Burçe Hanım, hazır mısınız? "

Derin bir nefes alıp sakin olmaya çalıştım. Bu pek de mümkün değildi gerçi.

Kang Tan gülümsedi.

"Çok hoş olmuşsunuz. "

Kalbimin teklediğini hissettim. Ah Yong Hwa ah, ne hallere getirdin beni!

Yol boyunca Kang Tan başını yerden kaldırmadı. Elleri dizinde utangaç bir şekilde oturuyordu. 'Bu yakışıklılığa utangaçlık fazla gelmiş. '

Arabadan iner inmez Başkan Han kapıda bizi karşıladı. Karşılıklı birbirimize eğildik.

Kang Tan "Yavaş yavaş bizim adetleri söküyorsun." Diye fısıldadığında gülümsedim.

İçeri girdiğimizde girişte herkes yan yana dizilmisti. Başkan Han gelince hepsi eğilip selam verdi. Bana bakıp yapılan fısıltıları duyabiliyordum.

Başkan Han konuşmaya başladı.

"Öncelikle hepinizin bildiği gibi kardeş ülkemiz Türkiye' den staj için gelecek olan Burçe Varlas geldi."

Resmen eridim. Koskoca Ceo beni koskoca şirkete tanıtıyordu.

"Kendisi bizim için Jung Yong Hwa kadar, Lee Hong Gi kadar önemlidir. Kendisine burda idol gibi davranılacaktır. Tanışma işlerini siz daha sonra halledersiniz."

Çalışanlar bana selam verdikten sonra egomu da alıp Başkan' ı takip ettim. Asansöre bindiğimizde bana bakıp gülümsedi. Onda babacan bir tavır görüyordum.

"Burçe Hanım, normalde bu kadar ilgili değilimdir. Yani bugünden sonra beni işlerin içinde bu kadar sık göremeyeceksiniz. Ama özel bir işiniz olursa kapım açık. "

Gülümsedim. Buna başka ne cevap verilebilirdi ki, adam bildiğin kibarca kendi başının çaresine kendin bak dedi. Bi de inceden inceden sırıtması yok mu, neyse sakinim.

Asansörden indiğimizde elini belime koyarak bana eşlik etti kartoroz! İçeri girdiğimizde kalabalık bir basın grubu vardı içerde. Hep televizyonlarda gördüğümüz gibiydi. Yine her zamanki gibi kadınlar çoğunlukta olmak üzere bana bakıp dedikoduya başladılar.

Yerimizi alıp oturduğumuzda yüreğim ağzımda atıyordu resmen. Önümüzde bir ton mikrofon ,elliyi aşkın gazeteci ve patlayan flaşlar. Medya dünyasına hoşgeldin Burçe!

"Evet, arkadaşlar hoşgeldiniz. Ben FNC Entertainment Ceo' su Han Seung Ho. Bugün burda toplanma nedemiz şirketimiz bünyesinde bulunan Cnblue müzik grubuna stajyer olarak katılan Türk asıllı Burçe Varlas' dır."

İnsanlar bana bakıyordu. Kafamı sallayıp gülümsedim.

"Efendim başka uyruktan birini bünyenizde barındırmak zor olmayacak mı? "

Başkan Han gülümsedi.

"Türkiye bizim kardeş ülkemiz, birbirimize o kadar da uzak sayılmayız. "

"Üyeler bu duruma ne diyor? "

"Bu duruma sevindiler. "

Uzun bir soru cevap kısmından sonra nihayet son ana geldik. Başkan Han' la ordan ayrıldık.

"Evet Bayan Varlas, bu saatten sonra artık kendi başınızasınız. Fighting! "

Bende elimi yumruk yapıp onun arkasından bakakaldım.

"Sizi ramen yemeğe götürüyorum. "

Gülümsedim. Galiba bu çetin ışte tek yardımcım Kang Tan' dı. Ama olsun ben oppalarım için herşeyi yaparım.^^

Eveeeeet hazırlık aşaması bitti. Bu bölümden sonra artık maceraya hazır olun. Ama artık yorum bekliyorum ^^
Sizi seviyorum

 

OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin