BÖLÜM 1

467 44 11
                                    

Arkadaşlar ufak bir açıklamada bulunacağım. Bu hikaye de gerçek karakterler var. Onlarla ilgili gerçek bilgiler dışında kurgusal bilgiler de olacaktır. Şimdiden teşekkürler.

(Medya da FNC Entertainment 'ın gerçek başkanı Han Seung Ho var)

13 saatlik uçak yolculuğu sonrasında yorgunluktan öldüm. Ama sorunsuz geçtiği için mutluydum. Bol bol yediğim, 1. sınıf ortamın tadını çıkardığım bir yolculuk oldu. FNC Entertainment çalışanlarına çok iyi hizmetler sunuyordu.

Uçağın inmesi sırasında gerek inişten dolayı gerekse yeni hayatımdan dolayı çok korktum. Belki oppamı ayartıp burda kalabilirim.

Hafif bir sallanmadan sonra nihayet iniş yaptık. Valiz işlemleri biraz uzun sürse de görevli Kim Kang Tan' ın elinde adımın yazılı olduğu kağıdı görünce rahatladım. Uçaktan inen son yolcu ben olduğum için olsa gerek gözlerini bana sabitlemiş bakıyordu. Aman Allah' ım burası çekik dolu!

Kim Kang Tan' ın yanına gittim. Beni görünce eğildi. Bu adamların saygılarına hastayım.

"Burçe Varlas? "

"Kim Kang Tan? "

"Hoşgeldiniz. "

Bozuk olmasına rağmen güzel bir türkçeye sahipti.

"Merhaba hosbulduk. "

Elindeki dil algılama cihazını bana uzattı.

"Burda Türkçe bilen sadece ben varım. Sürekli ingilizce konuşturmak zorunda olmak hem sizi hem de bizleri çok yorar."

"Harika bir fikir."

"Yolumuz uzun. Geri kalan detayları araba da konuşalım. Zaten ben size ön bilgi vereceğim. Başkan Han Seung Ho gereken bilgileri size verecek. 

Kafamı salladım. Arabaya doğru yürüdük.

"Uzun yoldan geldiniz. Bugünlük sadece Başkan Han' la görüşüp detayları öğreneceksiniz. Yarın da çalışanlarla tanışacaksınız. "

Kalbim tanışma lafını duyunca bile küt küt atmaya başlamıştı. Umarım heycandan idollerden birinin üstüne kusmam.

"Peki."

Yol boyunca ikimizde konuşmadık. Zaten ben yorgunluktan bitiyordum. Büyük bir şirkete geldik. FNC Entertainment 'ın önünde durduk. Gerçekten çok büyüktü.

İçeri girdiğimizde gerek döşemesi gerekse mimarisiyle göz kamaştırıyordu. Burda da çalışanlar beni görünce eğiliyor, birbirlerinin kulaklarına birşeyler fısıldıyolardı. Koreli moreli ama onlar da dedikodunun dibine vuruyor. Bense onlara karşı mağrur ve gururlu bir şekilde yürüyordum. Hani küçükken kolunuz kırılır da herkes inceden sizi süzerdi ya, tıpkı öyleydim. Sanki 40 yıllık çalışanmış edalarıyla asansöre bindim.

"Gözlerimden dolayı galiba çok dikkat çekiyorum. "

Kang Tan bana sırıttı. İnsan cevap verir değil mi, nerde. En üst kata çıktık. Bizim televizyondaki holdingleri andırıyordu. Sekreter kızla Kang Tan konuşmaya başladı.

"Sekreter Kim, Başkan' a haber verin. "

Kız kafasını salladı.

"Artık konuşmalar bizim dilimizden olacak. "

Gülümsedim. Adamın ağzından laf cımbızla alınıyordu.

"İçeri geçin başkan sizi bekliyor. "

Heycandan resmen tüm vücudum  titriyordu. Aynadaki görüntüme baktım. Keşke daha resmi birşeyler giyseydim diye düşünürken kendimi Ceo' nun odasında buldum. 

Hafif tombiş bir adam bana sırıtıyordu. Bir çalışan olmama rağmen ne kadarda kibardı. El sıkıştıktan sonra bana karşısında bir koltuk gösterdi. Heycandan ölmek üzereydim.

"Hoşgeldiniz!"

"Hosbulduk! "

"Yolculuk sorunsuz geçmiştir umarım. "

"Evet, çok keyifli bir yolculuktu. Teşekkür ederim."

Gülümsedi.

"Öncelikle şirketimizin yalnızca Cnblue grubundan sorumlusunuz. Stajınızı onlarla geçireceksiniz. Onlar gelmeden yarım saat önce ışte bulunmanız iyi olur. Size ayrı bir ev tutuldu. İçinde temizlik ve yemeğinizi yapacak bir bayan olacak."

"Gercekten çok teşekkür ederim."

"Ama eğer isterseniz onların yurdunda da kalabilirsiniz. "

Resmen gözüm döndü. Onlarla aynı saat dilimini kullanmak bile bir lüksken ben onlarla aynı kıta da, aynı ülkede, aynı bölge de ve aynı sirketteydim.

"Siz yorgunsunuzdur. Evinize yerleşin. Yarın sizi alması için Sekreter Kim' i yollacağım. Yarın çalışanlara ve medyaya tanıtımınız olacak. 3 gün sonra da işinize başlarsınız. "

"Teşekkürler. "

Resmen dilim tutuldu. Şuan da rüyalarım gerçekleşiyordu.

Bekle beni FNC Entertainment Burçe geliyor!!  

Son bir ekleme bölümleri kısa tutuyorum ama bu 1-2 bölüm için geçerli. Bölümlerin daha uzun olacağına emin olabilirsiniz. Teşekkürler

OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin