BÖLÜM 9

343 37 16
                                    

(Media:Burçe' nin kıyafeti)

Yataktan zıplayarak uyandım. Bugün bütün gün Hwa' yla birlikte olacaktık. Eğer Min Hyuk gibi olursa tadından yenmez.

Hemen banyoya gidip kıyafetlerimi giydim. Telefonu alıp Hong Gi' yi aradım.

"Alo! "

"Oppa, naber? "

"İyidir, sesin harika geliyor. "

"Evet, bugün Hwa' yla birlikteyiz."

"Vaay..."

Kıkırdadım.

"Ne yapsam diye aradım seni."

"Yong Hwa hyung biraz kıskançtır. Şimdi benden hoşlandığını falan düşünüp uzaklaşmasın. Eğer seni umursamazsa bana mesaj at, ben birşeyler ayarlarım."

"Canımsın. "

Telefonda utanmanın verdiği sessizlik oluştu.

"Oppa! "

"Efendim? "

"İyi ki varsın! "

"Sende! "

Telefonu kapatıp aşağı salona indim. İştahla kahvaltımı yapıp odama çıktım. Daha sonraları vaktim olmaz diye kombin yapmaya başladım. Her zaman için hazırlıklı olmak lazım.

Kapının calmasıyla kapıya doğru koşuşturdum. Hwa sadece kafasını uzatıp sırıttı.

"Merhaba, hoşgeldin. "

"Hosbulduk. "

"Geçsene. "

"Yok ya, sen hazırsan çıkalım."

Gülümsedim.

"Pekala, çantamı alıp geliyorum. "

Odama gidip çantamı aldım. Makyajımı da tazeledikten sonra artık hazırdım.

"Gidebiliriz. "

Yong Hwa eliyle benim geçmemi gösteren bir işaret yaptı. Kapıyı kilitleyip çıktık.

Yol boyunca sessizliğe bürünen Hwa' nın tüm gün boyunca böyle olmaması için içten içe dua ederken, kırmızı ışıkta bana döndü.

"Dün neler yaptınız? "

"Çok eğlendik. "

Eliyle direksiyonu kavradı. Bende devam ettim.

"Çok güzel bir yere gittik ."

Hwa acı acı güldü.

"Ben seni daha iyi bir yere götüreceğim. "

Yol boyunca sessizliğini koruyan Hwa deniz kenarına gelince gülümsedi.

"Geldik! "

Arabadan inip yürümeye başladım. Hwa da arkamdan.

Biraz ilerledikten sonra harika bir masa ve aşağıda iki puf duruyordu. Ona doğru döndüm.

"Burası harika. "

Hwa gülümsedi.

"Beğeneceğini biliyordum. "

Ellerimi çırptım.

"Burası bizim annelerimizin kısır günü gibi."

Hwa anlamadığını belirten bir bakışla bana baktı. Bende cihazın farklı bir şekilde çevirmemesi için içimden dua ediyordum. Ama hiç bozuntuya vermedim.

OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin