BÖLÜM 7

368 40 7
                                    

(Media: Lee Jong Hyun)

Uyandığımda saat daha çok erkendi. Dünün yorgunluğunu üzerimde taşıyordum. İcki içmediğim halde şiddetli bir baş ağrısı bana eşlik etti. Aklımda Hwa vardı. Tüm gece yanında o kız vardı. Neden hep üzülen biz oluyoruz?

Yataktan kalktım, ne olursa olsun pes etmeyeceğim. Benim lügatimde vaz geçmek yok. Yenik başladım ama uzatmalarda atacam golümü.

Odamı topladım. Aşağı inip mısır gevreği kemirip odama gittim.

Gardırobumu açtım. Hava güzel olduğu için sarı diz kapağımda elbisemi giyip beyaz topuklu ayakkabı geçirdim. Aslında topuklu pek kullanmam ama gökdelen gibi adamlarla takıldığım için topuklu resmen şart hale geldi.

Evde oturup televizyon izlerken kapım çaldı. İş zamanı geldi. Şoför bana eşlik ederken üyelerin beni karşılamaya çıkmadığı gerçeği yüzüme tokat gibi indi. Daha birlikte iş bile yapmadan kıymetten düştük. Allah' ım şu umutlanma şeysini nerden kapatıyoruz?

En sevimli halimi takınıp arabaya bindim. Ama karşılaşma tam bir rezillikti. Hepsi melek gibi uyuyordu. Yaptığınız götlük dört dörtlük.

Yol boyunca oflayıp durdum. Hayalimdeki yolculuk bu değildi, böyle olmaması gerekiyordu. Ben ağlamaklı bir şekilde dışarıyı izlerken Jong Hyun uyandı.

"Ne zaman geldin? "

Boş boş yüzüne baktım. Ben hala onlarla çalışmanın şokunu atlamadım.

"Oluyor biraz."

Bu seferde Jong Hyun bana boş boş baktı.

"Anlamıyorum! "

Gözlerimi devirdim ve anında pişman oldum. Allam ben kime trip atıyorum. Gülümsedim. İngilizce konuştum.

"Cihazı takmadın heralde."

"Ahh, üzgünüm. "

Jong Hyun cihazı takıp bana gülümsedi.

"Bir Türk' le çalıştığımızı unutmuşum. "

"Ben halen sizinle çalıştığımıza inanamıyorum."

Konuşurken elime yediğim tokatla sıçradım.

"Hey, geldik mi? "

Uykulu sesin sahibi Hwa' ydı. Halen ona kızgındım. Benim gecemde benim yerime başka bir kızla ilgilenmesi yenilir yutulur cinsten değildi.

"Hayır! "

Sesimi duyunca gözlerini hızla açtı.

"Burçe! "

"Efendim?"

"Ben..." yutkundu "sana mı vurdum? "

Jong Hyun

"Bir bayana yaptığın çok ayıptı ." Diyerek dalgasını geçti.

Hwa elimi tuttu.

"Gerçekten çok özür dilerim. Ben bizimkilerden biri sandım. "

"Yok önemli değil. "

Hwa uykusuna geri döndü. Beni nasıl umursamaz, sinirden ölmek üzereyken nihayet araba durdu. Jong Hyun herkesi teker teker uyandırırken hepsi benim çoktan binmiş olduğuma sırayla şaşırdılar.

İlk başta onlara kızsam da bu uykulu şapşal halleri çok tatlıydı. Onların bu halini sınırlı sayıda biri görebilirdi . Ve bende bunlardan biri olmama rağmen şükretmek yerine saçma saçma triplere giriyordum.

OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin