(Media:Burçe' nin kıyafeti)
"Galiba cennetten düştünüz, bir yeriniz acıyor mu? "
Utançtan kıpkırmızı olmuştum. Heycandan yüzümü ateşler basıyordu. 'Iyi ki kumralım! ' diye geçirdim içimden.
Ben bunları düşünürken Hwa geldi.
"Jung Shin sen hyungunun (abinin) düşüncelerini nasıl çalarsın?" Jung Shin saygıdan sesini çıkarmadı. Hwa bana gülümsedi.
"Tanrı, sizinle benim ilgilenmemi isterdi."
Kalbim küt küt atıyordu. Galiba bu bir rüyaydı. Eğer öyleyse lütfen beni uyandırma Allah' ım.
Araba yolculuğu boyunca Hwa benden gözlerini çekmedi. Benimse tek korkum kalbimin sesinin dışardan duyulmasıydı. Öyle hızlı atıyordu ki vicdansız resmen bateri konseri veriyordu.
Hwa' ya bakıp gülümsedim.
Arabadan inmeye az bir zaman kala Min Hyuk bana döndü. Allah' ım yerim, tatlılıktan ağlıyor resmen.
"Noona (erkeklerin kızlara hitap şekli, adamlar saygıdan isim bile kullanmıyor, abla olarak da kullanılır ama onların ki abla anlamında değil ^^ ) dışarda gazeteciler varmış. "
Zaten heycanlıydım bi de bunlar tam oldu.
Kafamı salladım. Canım benim ya , beni de düşünürmüş.
"Hyung, şuraya bakın!"
Karşımızda resmen bir basın ordusu vardı. O sırada telefonum çaldı. Kang arıyordu.
"Efendim! "
"Burçe Hanım, basın mensuplarının sorularına cevap verecekmişsiniz. Başkan Han öyle söyledi. "
"Tamam."
Anında kapattı öküz!
Üyeler sorgularcasına bana baktılar. Onların bana bakmaları kalbimin teklemesine yol açtı.
"Kang aradı. "
Yüzüme boş boş baktılar.
"Kim Kang Tan! "
Nihayet anlamış olmalılar ki kafalarını salladılar. Ancak bu kadar tatlı olabilirlerdi.
"Başkan Han soruları cevaplamamı söylemiş. "
"Anladım. " diyen Hwa' ya gülümsedim. Ne demişler 'Gülümsediğinde güzelleşmeyen tek yüz görmedim. '
Arabadan indiğimizde tüm mikrofonlar bana çevrildi. Kalbim biran ağzımdan çıkacak sandım. İyi kalpmişde bunca heycana iyi dayanıyor.
"İyi akşamlar Burçe Hanım! "
"Teşekkürler! " Korece teşekkür edince hepsinin ağzı açık kaldı.
"Yeni hayatınıza, Cnblue' ya alışabildiniz mi? "
Gülümsedim.
"Evet! Daha bugün tanışmamıza rağmen çok iyi anlaştık. "
"Peki Kore' yi sevdiniz mi? "
"Türkiye' den sonra en harika ülke. "
Bu cevabım bütün herkesin hoşuna gitmişti. Ama hiçbir şekilde yalaklık için yapmadım bunu. Çünkü ilk defa Türkiye dışına çıkıyordum.
"Üyelerden en iyi kiminle anlaşıyorsunuz? "
Soruya cevap verecekken Kang kapıdan son derece havalı bir şekilde çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDE
RandomFNC Entertainment şirketinde Cnblue grubunun yardımcısı olarak işe alınan Boice fanın geçen günleri... Kendinizi Burçe' nin yerine koyun ve keyifle okuyun ^_^