Bölüm 14

249 20 3
                                    

Elbisemin kollarıyla oynarken doğumgünü çocuğunun mikrofon başına geçmesiyle tüm gözler ona çevrildi.

İstemsizce sırıtırken biran gözlerimiz buluştu ve utanarak kafamı eğdim.

"Merhaba, hepiniz hoşgeldiniz! Bildiğiniz gibi 26 (Güney Kore yaşına göre ise 27.) yaşıma girdim bugün. Yani yaşlanıyorum. "

Salonda aksini iddia eden homurtular oluşsada aldırmadan devam etti.

"Bugüne kadar hiç kimseyi üzecek, yıpratacak ve zor durum da bırakacak bişey yapmadım. Yapmak istemem. Ama sizlere söylemem gereken bişey var."

Yüzümdeki kan çekilirken, titremeye başladım. Ellerim sanki Sibirya' ya göç etmişçesine soğuktu. Sakin olmaya çalışarak nefes verdim.

"Bugüne kadar herkes gibi benimde aşk tecrübelerim oldu tabi. Ama bunları bugüne kadar basına ve CN Blue destekçilerine, yani hayranlarıma hiç yansıtmadım. Ama hayatıma biri girdi ve ben o hiç çıkmasın istiyorum. Hiçbir kelime boşlukta kalmaz,mutlaka bir kalbe misafir olur. Ben şarkılarım ve kalbimin onda kalıcı olarak kalmasını istiyorum.  "

Herkes şaşkınlıkla birbirine bakıp konuşmaya başladı. Bense zangır zangır titrerken üyeler de şaşkınlıkla yanıma geldiler. YongHwa toparlanıp tekrardan devam etti.

"Tanrı bana doğum günü hediyemi biraz erken yolladı. "

Elinde mikrofonla sahneden indi. Herkesin gözü onun üzerindeyken yanıma geldi. Gözlerimin içine baktı ve gülümsedi.

"Hayatıma hoşgeldin, sevgilim..."

Şaşkınlık sesleri yükselirken YongHwa eğilip dudağını dudağıma bastırmıştı bile. Şaşkınlıkla ne yapacağımı şaşırmışken çekildi. Ve o sırada gitarlar devreye girmişti.

~~
Etrafımda dönerek neşeyle şarkıyı seslendirmeye başladı.
Birbirimizi arkadaş olarak çağırmamız garip

Aşıklar kelimesini kullanmak daha iyi

Oh, ilk defa kalbimi açacağım

Gökyüzündeki yıldızları senin için getireceğim, ne istersen

Senin için yapabilirim

Önümde durdu ve eğilerek gözlerimin içine bakarak söylemeye devam etti

Oh, seni seviyorum, seviyorum, seviyorum

Beni seviyorsun, seviyorsun, seviyorsun

Benim hakkımda ne düşündüğünü biliyorum (kalbini)

Oh, seni seviyorum, seviyorum, seviyorum

Sende beni seviyor musun bebeğim

Çünkü ben seni seviyorum

Ayağa kalktı ve alnını alnıma yaslayarak devam etti.

Ben bir aptalım, sadece seni gören bir aptalım, seni seviyorum

Kim ne derse desin, ya da dalga geçsin ben sadece seni gören bir aptal olacağım

Ben bir aptalım, sadece seni gören bir aptal, elimi tut

Bana sarıl sadece seni seven bir aptalım ben

Tekrardan etrafımda dönmeye başlarken kaskatı kesilmiş bir halde onu izliyordum

Seni düşünürken uyuyakaldım

Rüyamda sadece seni görüyorum ben

Ve sonra sabah uyanıyorum 

OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin