(Meida:Jung Shin__ kız gibi yazan olursa parmaklarını koparırm)
Odamın alacakaranlığıyla gözlerimi açtım. Güneş doğmak üzereydi. Yataktan kalktıktan sonra üzerime bir hırka geçirip odadan aşağıya indim. Kahve suyu koyarak bahçeye çıktım. Serin olmasına rağmen yumuşak bir hava vardı. İnsanı sarıp sarmalayan hava.
Hafiften üşümeye başlayınca içeri girdim. Kahvemi alıp odama geçtim. Haziran ayının başlarında olduğumuz için mavi bir elbise giydim. Alarmımın neden çalışmadığını düşünürken telefonumun YongHwa' da kaldığını hatırladım. Aslında biraz endişelensem de şifresi olduğu için açması imkansız.
Mutfağa inip kahvaltı yaptım. Aslında bugün JongHyun' la buluşmamız lazımdı ama geçenlerde MinHyuk arayıp vakit kaybetmeden işe koyulmamız gerektiğini söyledi. Zaten bana sadece YongHwa da yeter.
Hava güzel olduğu için onları dışarda beklemeye karar verdim. Çantamı alıp çıktığımda KangTan kapının önündeydi.
"Günaydın! "
"Günaydın! Nasılsın? "
"Teşekkürler. Sizi bugün ben alacağım. Şirkete gitmemiz lazım. "
"Neden? "
"Sözleşme imzalamanız gerekiyor. "
"Peki. "
Arabada yine sessizlik hakimdi. Aslında sevmeme rağmen KangTan' la olduğumuzda sıkıntıdan patlıyorum. Düşüncelerimi okumuş gibi KangTan konuştu.
"Nasıl gidiyor? "
"Şuan da güzel. Ama üyeler yorucu olacağını söylüyor. "
Güldü. Ve ben bugüne kadar gülümseyince güzelleşmeyen tek bir yüz görmedim.
"O üyelere göre. Sen sadece onları izleyeceksin, yaptıklarını not alacaksın. Ama onlar çalışacak."
"Senin pozisyonun ne? "
"Beni ilk başta tercüman olarak aldılar. Ama şuan da senin asistanlığını yapıyorum. "
Gözlerim koca koca açıldı.
"Nasıl yani? Ben asistanken bir de asistanım mı var? "
Gülümseyerek kafasını salladı. İmayla konuştum.
"Bundan sonra kölemsin KangTan oppa."
Sıkıcı başlayan yolluculuk zevkli bitti. Şirkete geldiğimizde tüm gözler yine bendeydi.
"Sıkıldım artık bu tavırlardan."
"Neyden? "
"Sürekli ilk defa insan görmüş gibi bana bakmalarından."
Eğilerek fısıldadı.
"İlgi odağı olmak güzeldir. Ya seni umursamasalardı? Keyfini çıkar. "
Dediği aslında mantıklı. Bende sanki idol gibi muammele görüyorum. Bu güzel bişey.
Toplantı odasına gittik. Ordaki avukat bana gereken açıklamaları yaptı. Staj sürem 1 yıl olduğu için 1 yıllık anlaşma imzaladım. Ama bunun uzayabileceğini de söyledi. Çok sevinsemde belli etmedim.
Giderken tek başımaydım. Cnblue'nun çalışma ofisine geldiğimde kayıt odasındalardı. Oturup dinlemeye başladım.
~~~~Güçsüzce bir merhaba diyorsun
Ve ben bunun sonumuz olduğunu hissediyorum
Önceden aşık olduğumuz zamana dönmek istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDE
DiversosFNC Entertainment şirketinde Cnblue grubunun yardımcısı olarak işe alınan Boice fanın geçen günleri... Kendinizi Burçe' nin yerine koyun ve keyifle okuyun ^_^