Yazıyor mu ?
Yazmıyor.
Nah yazar.Bıkkınlıkla HongGi' ye baktım. Yüzüne yayılan gülümsemeyle koltuğa yerleşti.
"Neye gülüyorsun oppa? "
"Sonunda emeklerimizin boşuna gitmediğine gülüyorum. "
Gülümsedim.
"Evet."
"Şimdi siz birliktesiniz değil mi? "
"Resmi olarak bir teklif gelmedi ama birlikteyiz galiba."
HongGi oturduğu yerde doğruldu. Yüzündeki gülümsemenin yerini endişeli bir ifade aldı.
"Cidden ha, sadece itiraf etti değil mi? "
Konuyu kapatmak adına ayaklandım.
" Ben sevgili kullanmıyorum canım. Hadi kalk, yemek hazırlayacağım mutfağa gel."
HongGi de kalktıktan sonra mutfağa ilerledik. O masaya otururken bende tezgaha doğru ilerledim.
"Türk mutfağını tat bakalım. "
Güldü.
"Aç kalmam değil mi? "
Giderek omzuna vurdum.
"Hadi ordan bizim mutfağımız bitanedir."
Ben pirinç pilavı yaparken HongGi de telefonumu karıştırıyordu.
"Sen atsana mesajı. "
Arkamı bile dönme gereği duymadan cevap verdim.
" Valla bana mesaj atmayana bende mesaj atmam. Gerekirse sonsuza kadar konuşmayız. Hem ne atacağım ki? Son sözü ben söyledim onun atması gerekir."
" Ben birinci mesajı atarım, ikinciyi de atarım, baktım cevap yok üçüncüyü atarım. Niye böyleyim bilmiyorum. Hatta sana bişey diyim ben dördüncüyü de atarım."
Kahkahama engel olamadım.
"Aslında bir erkeğin yapması gereken de budur."
Dolaptan çıkardığım etle, köfte harcını alıp masaya HongGi' nin yanına oturdum. Eti yoğurmaya başladım.
"Sizin işler hep böyle geç mi bitiyor? "
"Yok. Bugün biz geç kaldık. "
Köfteyi yoğururken bir yandan da telefonuma kaçamak bakışlar atmayı ihmal etmedim. Sıkkınca nefes verdim. Telefonun başında çalmayacağını bildiği halde bekleyen Hakan Altun çaresizliği çökerken üstüme, sinirle soludum.
" Ya bir kelimelik mesaj atacaksın. Bir kelime ya. Sanki internet paketin bitecek. Sanki şarjın sıfırlanacak. Sanki telefonun patlayacak. Anlayamıyorum. "
HongGi halimden keyif alırcasına güldü.
"Neden bu kadar sabırsızsın? Bak ışte isteğin oldu. Kaç bin kişi hatta milyon bile olabilir senin yaşadığın bu durumu yani YongHwa hyungun aşkını istiyor biliyor musun? Üstelik yıllardır bu anı beklerken saçma bir mesaj için canını sıkman biraz şımarıklık Burçe. "
Cevap vermeden masadan kalktım. Haklıydı, sonuna kadar, dibine kadar. Ama ben sabreden dervişi hic samimi bulmuyorum. O bu kadar popülerken, peşinde benim gibi niceleri varken ve ben nihayet rüyamda bile göremeyeceğim kalbe, o mükemmel adama sahip olmaya yaklaşmışken durmak yakışmaz.Köfteleri yuvarlayıp kızartmaya başladım.
Telefonumun sesiyle kendime geldim. HongGi gülümsedi.
"Küs müyüz? "
Telefonu almak için hamle yaptım ama HongGi engelledi. Kibar olmaya çalışarak konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OPPAMLA HAYALLERIMIN PEŞİNDE
RandomFNC Entertainment şirketinde Cnblue grubunun yardımcısı olarak işe alınan Boice fanın geçen günleri... Kendinizi Burçe' nin yerine koyun ve keyifle okuyun ^_^