Selamlar umarım bölümü beğenirsiniz. - 🥺💗 -
Not: Bölümü okurken ekteki müziği dinleyebilirsiniz☺️🦋
-------------------------------------------------------
Aklımdaki düşünceden kurtulmaya çalışırken bir şeye çarptım. Afalladıktan sonra çarptığım şeyin durmuş olan Harry'nin sırtı olduğunu fark ettim.
Harry:"İyi misin?"
Elena:"İyiyimm"
Harry:"Hadi buluşma yerine gidelim. Diğerleri çoktan varmıştır"
Elena:"Tamam gidelim"
dediğim sırada hafiften yağmur yağmaya başladı. Kafamı kaldırıp yüzüme düşen su damlalarına bakarken Harry kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı.
Harry:"Hadi koş hasta olucaksın"Beraber yağmurun altında koşturmaya başladık. Neden bilmiyorum ama yağmur, ıslanmak veya hasta olmak umrumda değilmiş gibi hissettim o sırada. Gözlerim Harry'e çarpıyodu sanki kendiliğinden.
Sonunda buluşma noktasına geldik. Sırılsıklamdık ve su damlatıyorduk. Diğer herkes çoktan gelmişti.
Allison Teyze:"Tanrım sırılsıklam olmuşsunu"
Elena:"Saol ya fark etmemiştik"
dedim alaycı bir ses tonuyla. Hemen geldiğimiz gruplarla aynı şekilde Çatlakkazan'a cisimlendik. Çantamla beraber koşarak odama çıktım. Çantamı masaya bıraktıktan hemen sonra odaya Harry girdi.
Harry:"Bu küçük şeyi almak ister misin yoksa yarın veriyim mi?"
dedi sırıtarak. Neyden bahsettiğini anlamamıştım. Sonra kucağında uyumuş olan Gece'den bahsettiğini fark ettim. Oda bizim gibi ıslanmıştı.Hemen Harry'den alıp sıcak bir havluya sardım ve battaniyenin altına yatırdım onu. Harry dışarı çıkmak için kapıyı açtı ve sonra bana döndü.
Harry:"Yemekte görüşürüz"
Elena:"Görüşürüz"
Harry gittikten sonra ne olur ne olmaz diyerek kapıyı kilitledim. Lavaboya girdim ve üzerimi çıkarıp sıcak bir duş aldım. Ardından saçlarımı kuruttum ve ıslak çamaşırları çamın önüne astım.
Ardından Gece'nin yanına gittim ve iyice tüylerini kuruttum. Mamasını verip, suyunu koydum su kabına. Gece tekrar uyuya kaldı. Bende üzerimdeki bornozu çıkartıp üzerimi giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
ActionHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric