Harry'nin yanında bir süre daha kaldıktan sonra Madam Pomfrey ziyaret saatinin bittiğini söyledi. Ron ve Hermione'ye olanları anlattım ve odama çıktım. Biraz yatağa uzandım ve kendimi uykuya bıraktım.Diğer kızların odaya girmesi ile beraber uykumdan yavaş yavaş uyandım.
Ginny:"Tanrım Tralawney tam bir kaçık!"
Angelina:"Bana 15 sayfa parşömen ödevi verdi. 15 sayfa olan bir kehanet bile yok!"
Hermione:"Kızlar sakin olun.."
Luna:"Hermione haklı.. Tralawney kaçık olabilir ama ödevlerini yapmak çok kolay"Hermione Luna'nın dediğinden sonra
---->🤦🏽♀️ <----- bu işareti yaptı.Yavaş yavaş ayıldım ve diğerlerine baktım.
Angelina:"Ah, pardon uyuduğunu fark etmemiştik"
Elena:"Sorun değil zaten fazla uyumuşum.. Saat kaç?"
Hermione:"Akşam 9. Neden ki?"
Elena:" Hiç sadece sordum"Kalkıp Gece'nin suyuyla mamasını tazeledim. İyice ayılmak için elimi yüzümü tazeledim ve üzerimi değiştirdim.
(Yukarıdaki kombini giydiğini düşünün)
Kızların yanına gittim. Hepsi pijamalarımı giymiş oturuyordu. Hermione kitap okuyor, Luna Geceyi seviyor, Ginny saçlarını örmeye çalışıyor Angelina ise ağırlık çalışıyordu.
Hermione:"Nereye gidiyosun?"
Elena:"Küçük bir işim var kızlar gelince anlatıcam"
Luna:"Dikkatli ol! Hımhımlardan korun!"Odadan çıktım ve ortak salona geldim. Sadece Ron ve Harry vardı.
Harry:"Sirius'a mı gidiyorsun?"
Elena:"Evet"
Harry:"Dikkatli ol."
Elena:"Olurum:)"
Ortak salondan çıktım ve koridordan geçtim. Değişen merdivenlerden geçtim ve koridordan ilerledim. Sonunda okulun arka tarafından çıkmayı başardım. Biraz ilerlediğimde elinde fenerle Hagrid'i gördüm. Oda beni görmüştü. Hızla yanına gittim.Hagrid:"Merhaba küçük tilki, gece gezmesine mi çıktın? Dumbledore seni ormanda görürsem sorun olmadığını söyledi. Sanırım özel iznin var"
Elena:"Evet onun gibi bir şey. Sonra görüşürüz Hagrid!"
Hagrid:"Yinede dikkatli ol Elena:"
Elena:"Olurum☺️"Ordan uzaklaştım ve ormana doğru ilerlemeye başladım. Tilki formuna girdim ve etrafı koklamaya başladım. Biraz ilerledikten sonra ağır bir köpek kokusunu takip etmeye başladım. Sonunda uçuruma benzeyen bir yere geldim. Oradaydı. Animegus halinde karşımdaydı. Önce bana doğru bir adım attı sonra biraz çekindi. İnsan formuma geçip ona baktım. Birkaç dakika bakıştıktan sonra oda insan pozisyonuna girdi. Çok garipti. Her zaman hayal ettiğim gibiydi..
Sirius:"Umm... Merhaba Elena.."
Elena:"Merhaba baba.."
Baba dediğimde gözleri parladı. Sanki ona kızgın olduğumu düşünüyormuş gibiydi. Aramızda garip bir gerginlik vardı.Sirius:"Annene çok benziyorsun.. Her şekilde..."
Elena:"Çoğu kişi asiliğini senden aldığımı söylüyor😁"
Sirius:"O konuda haklı olabilirler😁"
Birbirimize bakıp güldük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
AcciónHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric