Merhaba bebeklerim <3
Fark ettimki kitabın bazı yerlerinde hem mantık hataları var hemde yanlış yazılmış şeylet var. Mesela ilk bölüm mavi gözlü yazdıysam sonra yeşil gözlü yazmışım. Kitap bölümlerini bazen uzun süre arayla yazıyorum o yüzden bilgilerim biraz bayat kalıyor. Beni uyaranlara çok teşekkürler bu arada :) Kitabı bitirince yani finalde tüm hataları düzenleyip tekrar paylaşacağım <33Zarar vermek. Zarar. Zarar. Zarar. Zaten hayatımdaki herkes bunu yapmıyor mu bana karşı.
Elena:"Öyle olsa bile orda kendimi koruyabilirim."
Angelina:"Katılıyorum. Bence mektupları yazan çocuk bizim okulda Elenaya sırıl sıklam aşık bi salak."
Hepimiz dönüp Angelinaya boş boş bakarken oda ne dediğinin farkına vardı.
Angelina:"Yani salak derken, Elenayı sevdiği için değil. Karşısına çıkmadığı için demiştim."
Hepimiz gülmeye başladığında gerilmiş hava sakinleşmişti. Luna elinde Gece'yi seviyordu ve bizi dinlemiyor gibiydi.
Elena:"Sence Luna? Sence kim yazmış olabilir. Tahminde bulunsana?"
Luna:"Gerek yok, zaten kim olduğunu biliyorum"
Ginny-Hermione-Angelina:"NE?!"
Elena:"Bekle ne?"
Luna:"Ups? Ama söyleyemem üzgünüm ben kaçtım çok uykum var."
Luna Geceyi kucağından bırakıp hızlıca yatağa yatıp yorganı kafasına kadar çekti.
Ginny:"Tamam en azından için biraz rahatladı. Luna'nın tanıdığı biri ne kadar korkunç olabilir?"
Ginny'e garip garip bakarken uykumun geldiğini fark ettim.
Elena:"Bence yatalım çok uykum geldi. Zaten nasılsa kim olduğunu yarından sonra öğrenicem."
Angelina:"Haklısın benimde çok uykum geldi."
Hermiome:"Güzel uyuyun hepinizi kaldırmak çok yorucu."
Ginny:"Peki anne!"
Kıkırdayarak dolabıma yöneldim ve üzerimi değiştirdim. Dolabımı açtığımda koliler değişmişti ve üzerlerinde bir not vardı.
Kanları ayı yerine geyik kanıyla değiştirdim. Bu kan isteğini daha sert bastıracaktır. Fakat stokları bardaklara doldurmaya vakit yoktu. Kendin yap. Zor değil. Paketi açıp yanındaki bardağa dök.
-SnapeSnape'in notumu kenara koyarak koliden birbirine bantlı bir bardakla kan poşetini aldım. Birbirinden ayırdım ve paketin azını açarak içindeki geyik kanını bardağa boşalttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tilkisi (Harry Potter FanBook)
AcciónHarry Potter Fan kitabıdır😌 shipler: harry x elena (y/n gibi) hermione x ron neville x luna tom riddle x ginny fred x angelina draco x pancy cho x cedric